تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
کد خبر : 18694

ملی‌پوش والیبال دختران: انگیزه بالایی برای ارتقای جایگاه ایران در آسیا داریم

ملی‌پوش والیبال دختران: انگیزه بالایی برای ارتقای جایگاه ایران در آسیا داریم

به گزارش ایسنا، تیم ملی نوجوانان دختر ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی مقابل ازبکستان با حساب سه به صفر پیروز شد. پریا حاجتمند، سرعتی زن تیم ملی در مورد این مسابقه گفت: امروز بازی خوبی با ازبکستان داشتیم. خدا را شکر نتیجه خوبی هم گرفتیم و سه بر صفر برنده شدیم. بازیکن شماره هفت

به گزارش ایسنا، تیم ملی نوجوانان دختر ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی مقابل ازبکستان با حساب سه به صفر پیروز شد.

پریا حاجتمند، سرعتی زن تیم ملی در مورد این مسابقه گفت: امروز بازی خوبی با ازبکستان داشتیم. خدا را شکر نتیجه خوبی هم گرفتیم و سه بر صفر برنده شدیم. بازیکن شماره هفت ازبک خیلی خوب بود اما توانستیم با دفاع مهارش کنیم. بازیکنان تیم ما هماهنگی‌ خوبی داشتند و تکنیک‌های لازم را اجرا کردند. پاس‌های خیلی خوبی گرفتیم و توانستیم بازی را خیلی خوب تمام کنیم. از طرفی سرویس‌های خوبی زدیم، خیلی خطا نداشتیم و تیم ازبکستان را از کار انداختیم.
او به احتمال رویاروی ایران با قزاقستان در دور دوم مسابقات اشاره و بیان کرد:  سطح قزاقستان خوب است و با همت همه بازیکنان اگر مثل امروز هماهنگی داشته باشیم،  به راحتی حریف‌مان را شکست می‌دهیم.

حاجتمند به انگیزه بازیکنان ایران برای ارتقا جایگاه در آسیا اشاره و بیان کرد: انگیزه بالایی داریم. همه بازیکنان از نظر روحی عالی هستند و پتانسیل این را داریم که خیلی بهتر با قزاقستان بازی کنیم و برنده شویم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.