تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
کد خبر : 21796

ملی‌پوش بوکس: امیدوارم حقوق‌ها پرداخت شود/ باید لیگ راه بیفتد

ملی‌پوش بوکس: امیدوارم حقوق‌ها پرداخت شود/ باید لیگ راه بیفتد

اشکان رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط تیم ملی بوکس ایران پس از برگزاری اردوی مشترک با هند، توضیح داد: تمرینات منظمی را پیگیری می‌کنیم و با این اردوی مشترک هم که ۱۰ روز برگزار شد، شرایط ملی‌پوشان خیلی بهتر شد. نکات مثبت خوبی از تمرینات به دست آوردیم، خصوصا با این مبارزه تدارکاتی

اشکان رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط تیم ملی بوکس ایران پس از برگزاری اردوی مشترک با هند، توضیح داد: تمرینات منظمی را پیگیری می‌کنیم و با این اردوی مشترک هم که ۱۰ روز برگزار شد، شرایط ملی‌پوشان خیلی بهتر شد. نکات مثبت خوبی از تمرینات به دست آوردیم، خصوصا با این مبارزه تدارکاتی که ملی‌پوشان را در شرایط مسابقه قرار داد. صبح و عصر تمرین می‌کنیم و امیدوارم با آمادگی صد درصدی در انتخابی حاضر شوم.
او با اشاره به تاثیرات مثبت اردوهای مشترک تصریح کرد: برگزاری چنین تمریناتی واقعا تفاوت زیادی با اردوی درون تیمی دارد. حریف تمرینی تغییر می‌کند، روند تمرینات متفاوت است و انگیزه بیشتری هم به بوکسور داده می‌شود. نوع تمرینات متفاوت شده و واقعا بوکسورهای خوبی را به ایران آورده بودند که قهرمان آسیا و جهان بودند.
ملی‌پوش بوکس ایران با اشاره به نکات مثبت اردوهای مشترک افزود: همین اردوی ۱۰ روزه واقعا به قدری خوب بود که انگار پنج روز بود. این واقعیت غیر قابل انکار است که اگر اردو نرویم حریفان درون اردو عادی می‌شوند و رشد آنچنانی هم نخواهیم داشت. نیاز است که گاهی شرایط تمرینی ملی‌پوشان تغییر کند. تقریبا ۸ – ۹ روز تمرین مشترک کردیم که دراین مدت صبح‌ها تمرینات بدنسازی را با کادرفنی خودمان انجام می‌دادیم و تمرینات بعد از ظهر را هم یک روز کادرفنی هند بر عهده می‌گرفت و یک روز کادرفنی ایران؛ اتفاق بسیار مثبتی بود.
بوکسور سبک وزن ایران گفت: ما بعد از قهرمانی کشور فقط تمرین می‌کردیم و مسابقه‌ای نداشتیم، در فشار بدنسازی بودیم ولی همین مسابقه خیلی خوب بود که با جو مسابقه زا دوباره به تیم القا کرد. من در وزنی هستم که همه اهالی بوکس شرایط آن در آسیا را می‌دانند که چقدر سخت است. در وزن ۶۳ کیلوگرم همه خوب هستند و با این تجربه‌هایی که در چند وقت اخیر کسب کرده‌ام امید زیادی دارم که مدال آسیایی را به دست آوردم.
او درباره خواسته‌های بوکسورها در دیدار با وزیر ورزش نیز گفت: همین که خودشان آمدند انگیزه خوبی بود. درباره مشکلات و خصوصا حقوق‌ها گفتیم که ان‌شاءالله سر موقع پرداخت شوند و لیگ بوکس هم دوباره شکل بگیرد. درست است درآمد آنچنانی ندارد اما می‌تواند بوکسورهای ایران را در شرایط مسابقه قرار داده و خیلی کم کمک خرج آن‌ها باشد.
ملی‌پوش بوکس ایران با اشاره به تلاش‌های نایب رئیس فدراسیون بوکس برای تامین هزینه‌های تیم ملی، اظهار کرد: جا دارد از سیامک صالحی که همه هزینه‌های تیم ملی را پرداخت می‌کند تشکر کنم چون در روزهای سخت بوکس او تنها حامی ما بوده و است. برای او آرزوی صحت دارم و امیدوارم هر چه سریع‌تر سلامتی خود را به دست آورند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.