تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
کد خبر : 21854

«ملاقات مرد دوزخی» همچنان امکان پذیر است

«ملاقات مرد دوزخی» همچنان امکان پذیر است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نمایش، «ملاقات مرد دوزخی» که از ۳ تا ۲۰ شهریور در تماشاخانه خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران روی صحنه رفته است تا روز جمعه ۲۵ شهریور تمدید شد. دور دوم اجراهای این اثر بر اساس مثنوی مشهور علی معلم دامغانی با مطلع «روزی که در جام شفق

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نمایش، «ملاقات مرد دوزخی» که از ۳ تا ۲۰ شهریور در تماشاخانه خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران روی صحنه رفته است تا روز جمعه ۲۵ شهریور تمدید شد.
دور دوم اجراهای این اثر بر اساس مثنوی مشهور علی معلم دامغانی با مطلع «روزی که در جام شفق گل کرد خورشید» شکل گرفته است که با همراهی گروه ارکستر مجلسی به رهبری محمدحسن حاجی امیری روی صحنه می رود. همچنین در این دوره از اجراها متین رضوانی پور و محمد علی آبادی به عنوان خواننده با اجرای زنده این اثر را همراهی می‌کنند.
نمایش موسیقایی «ملاقات مرد دوزخی» با نگاهی ملامت گرانه به وقایع صدر اسلام می پردازد و با بازی هنرمندانی چون مسعود ‌نیازی، پوریا ‌فرجی، مصطفی ساری، عرشیا ‌حسین، فائزه رضایی، فاطمه ‌حسینی، مبینا هوشمندی و مریم تولائی تا روز جمعه ۲۵ شهریور در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران روی صحنه خواهد رفت.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.