تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
کد خبر : 16154

مقصودی: یزدانی هم مثل دیگر رقبایم است

مقصودی: یزدانی هم مثل دیگر رقبایم است

امیرحسین مقصودی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین شرایط خود، اظهار کرد: پس از مصدومیتی که در جریان رقابت‌های انتخابی جام تختی از ناحیه زانو داشتم، دوران نقاهت را پشت سر گذاشتم و خوشبختانه به مرور به شرایط خوبی رسیدم و مشکلی برای تمرین و مبارزه نخواهم داشت. این دارنده مدال طلای جوانان جهان، افزود:

امیرحسین مقصودی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین شرایط خود، اظهار کرد: پس از مصدومیتی که در جریان رقابت‌های انتخابی جام تختی از ناحیه زانو داشتم، دوران نقاهت را پشت سر گذاشتم و خوشبختانه به مرور به شرایط خوبی رسیدم و مشکلی برای تمرین و مبارزه نخواهم داشت.

این دارنده مدال طلای جوانان جهان، افزود: در حال حاضر نیز چند روزی است که تمریناتم را بدون مشکل خاصی آغاز کرده‌ام و هدفم حضور در رقابت‌های جام تختی است. هدفم رسیدن به دوبنده تیم ملی است و امیدوارم شرایط لازم برای حضور در جام تختی و کسب موفقیت در این رویداد برایم فراهم شود.

وی درباره سر وزن نرسیدن در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور، در شرایطی که به یک وزن بالاتر رفته بود، گفت: متاسفانه اشتباه کردم و حدود ۷۰۰ گرم اضافه وزن داشتم که باعث شد نتوانم کشتی بگیرم.

مقصودی درباره رقابت با نفراتی هم‌چون امیرمحمد یزدانی که او نیز از وزن ۶۵ کیلوگرم به وزن ۷۰ کیلوگرم آمده است، خاطرنشان کرد: یزدانی نیز مثل دیگر رقبایم است و بارها با او کشتی گرفته‌ام. او دوست من است اما رقیبان خوب دیگری هم دارم. قطعا کار برای رسیدن به دوبنده تیم ملی سخت است اما هر چه رقابت برای حضور در تیم ملی سخت‌تر باشد، به موفقیت یک کشتی‌گیر برای کسب مدال در رویدادهای جهانی کمک می‌کند. امیدوارم هر کشتی‌گیری که شایسته است در نهایت به عضویت تیم ملی دربیاید.

او در پایان گفت: با توجه به این که به تازگی به یک وزن بالاتر آمده‌ام، فعلا قصدی برای رفتن به وزن بالاتر ندارم اما برای المپیک پاریس به یک وزن بالاتر می‌روم تا بتوانم در وزن المپیکی برای رسیدن به دوبنده تیم ملی تلاش کنم.

آزادکار وزن ۷۰ کیلوگرم ایران در پایان گفت: کشتی رشته سختی است و نیازمند حمایت هر چه بیش‌تر مسئولان است. بسیاری از کشتی‌گیران در شرایطی تمرین و مسابقه می‌دهند که با مشکلات مالی دست به گریبانند و لازم است توجه بیش‌تری به این رشته صورت گیرد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.