تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵
کد خبر : 26189

معجزه ی زندگی ام با این چای ها رقم خورد

معجزه ی زندگی ام با این چای ها رقم خورد

برای اینکه شغل جدیدی را برای خود ایجاد کنم تلاش بسیاری کردم تا اینکه به این نتیجه رسیدم بهترین محصولی که می توانم روی آن کار کنم چای است زیرا چای نه تنها در کشور ایران بلکه در کشور های همسایه نیز بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است. در ادامه میخواهم شما را با

برای اینکه شغل جدیدی را برای خود ایجاد کنم تلاش بسیاری کردم تا اینکه به این نتیجه رسیدم بهترین محصولی که می توانم روی آن کار کنم چای است زیرا چای نه تنها در کشور ایران بلکه در کشور های همسایه نیز بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است. در ادامه میخواهم شما را با انواع چای ایرانی آشنا کنم با من همراه باشید.

چای ایران

 پدر چای ایران کسی نیست جزء آقا محمد خان قاجار قوانلو که لقب آن کاشف السلطنه است که بعد ها به او یک لقب دگر هم داده اند به او چایکار هم گفته اند وی در سال ۱ فروردین ۱۲۴۴ به دنیا اومد و ۳۱ فروردین ۱۳۰۸ از دنیا رفت وی اصلاحگر، نویسنده و مشروطه خواه دوره پهلوی و قاجار و دیپلمات بوده است و کسی بود که کاشتن چای و پرورش آن‌ را به ایران آورد و یاد داد به همین دلیل به او پدر چای ایران گفته اند.وی لیسانس حقوق خود را در دانشگاه سوربن ،فرانسه گرفت او اصلاحگر، نویسنده و مشروطه خواه و دیپلمات بود او در تهران ، لاهیجان ، پاریس و بمبئی زندگی میکرد او برای ایران و کشور سختی ها ی زیادی کشید.

همین طور باید گفت وی با کشت چایایران خود و زندگیش را تغییر داد او مشهور شد و تاریخ ساز همین طور باید گفت که اولین شهردار تهران بوده وی یک پسر و سه دختر داشت وی در۱ فروردین ۱۲۴۴ در تربت حیدریه چشم به جهان گشود و در ۶۴ سالگی در ۳۱ فروردین ۱۳۰۸ به سفر آخرت رفت او در دوران زندگیش به دنبال تحصیلات و پیشرفت بود و علت مرگ وی تصادف بود.آرامگاه وی در استان گیلان و شهرستان لاهیجان است او فرزند ارشد اسدالله میرزا نایب بود و مادرش جهان آرا بود. محمد میرزا همان کاشف السلطنه پس مرگ پدرش به سرخانه بردند جهت آموزش، ادبیات و عربی را بیاموزد و وارد دارالفنون شد و زبان فرانسه و معارف را آموخت.

چای بلوبری

یکی از نوشیدنی گیاهی که در کل دنیا از طرفداران بسیاری برخوردار است چای بلوبری می باشد که در مدلهای نیوشا و در سایت تکسو در بازار عرضه می شود آیا می دانستید برای تولید چای بلوبری از قسمت های مختلف این گیاه استفاده می کنند؟ در واقع چای بلوبری بنفش را از قسمتهای مختلف مانند برگها و ساقه ها استخراج می کنند. این محصول کاربردی دارای ویتامین ها و خواص بی نظیری است که اگر تا آخر مطلب با ما همراه باشید اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار خواهد گرفت که در خرید آن بسیار به شما کمک خواهد کرد. همانطور که می دانید محصول فوق از خواص و فواید بسیاری برای سلامتی برخوردار است چای بلوبری از خوش طعم ترین و خوشمزه ترین انوع نوشیدنیها و دمنوش گیاهی می باشد که مصرف به اندازه آن برای سلامتی بسیار توصیه می شود. بهتر است بدانید این محصول آنتی اکسیدان بسیار زیادی دارد و به همین دلیل در بین محصولات صادراتی و داخلی از محبوبیت زیادی برخوردار شده است در گذشته بسیار دور از این محصول به دلیل وجود همین آنتی اکسیدان در طب سنتی نیز بسیار استفاده می کردند که خواص بی شماری برای سلامتی بدن و سیستم ایمنی داشته است.

چای

اگر افراد در چای سیاه خود گل محمدی بریزند علاوه بر این که آن را بسیار خوشبو می کنند از خواص بی نظیری نیز بهره مند می شوند. یکی از مهم ترین خواص گل محمدی دارد این است دارای آنتی اکیسدانهای قوی می باشد و با رادیکالهای آزاد مبارزه می کند و پوست را پاکسازی می نماید.

شما می توانید برای پاکسازی منافذ پوست خود، صورت خود را با چای گل محمدی بشویید. گل محمدی دارای مقدار زیادی ویتامین C می باشد و در کلاژن سازی تاثیر می گذارد و از بروز چین و چروک روی پوست جلوگیری به عمل می آورد.

یکی از چاییهایی که عطر و طعم شیرین دارد، چای سیاه بادرنجبویه می باشد و می تواند استرس افراد را مانند گل گاو زبان تا حد زیادی کاهش دهد. این چای عطر دلنشینی دارد که اختلالات خواب را درمان می کند و اگر افراد خواب راحتی ندارند می توانند آن را جایگزین داروهای شیمیایی کنند و قبل از خواب آن را مصرف نمایند.

این چای می تواند بیماریهای عصبی را درمان کنند و به ادراک زهن کمک کند و اگر افراد از آن به طور منظم مصرف نمایند، از بروز آلزایمر در خود پیشگیری می کنند. برای درمان عفونت چای سیاه بادرنجبویه بسیار مفید است و خارش و سوزش را از بین می برد و درمان را سریع می کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.