تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴:۳۹
کد خبر : 16403

مشکلات حوزه سلامت میراث گذشته است/ ۲۲۰ پروژه نیمه تمام بهداشتی

مشکلات حوزه سلامت میراث گذشته است/ ۲۲۰ پروژه نیمه تمام بهداشتی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد هاشمی، با اشاره به ۴۱ سفر استانی وزیر بهداشت در طول ۷ ماه گذشته، انجام این سفرها را نشان دهنده عزم وزیر برای حل مشکلات مناطق محروم کشور دانست و گفت: مشکلات حوزه سلامت یکی از میراث‌هایی است که به دولت سیزدهم رسیده و حل آنها، نیازمند حضور در صحنه،

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد هاشمی، با اشاره به ۴۱ سفر استانی وزیر بهداشت در طول ۷ ماه گذشته، انجام این سفرها را نشان دهنده عزم وزیر برای حل مشکلات مناطق محروم کشور دانست و گفت: مشکلات حوزه سلامت یکی از میراث‌هایی است که به دولت سیزدهم رسیده و حل آنها، نیازمند حضور در صحنه، آشنایی و راهکارهای مؤثر است.

وی اظهار داشت: نیمی از سفرهای استانی وزیر بهداشت به همراه رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت بوده که این سفرها منشأ خیری برای حل مشکلات حوزه‌های مختلف و از جمله حوزه سلامت بوده است.

هاشمی افزود: در سراسر کشور ۲۲۰ پروژه نیمه تمام بهداشتی و هزاران پروژه نیمه تمام بهداشتی و دانشجویی وجود دارد که اتمام آنها و همچنین تحقق فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر تقویت نظام شبکه بهداشت کشور، نیازمند حل مشکلات این پروژه‌ها است.

وی گفت: تمام سفرهای استانی وزیر بهداشت و دولت، در روزهای تعطیل آخر هفته انجام شده و می‌شود. وزیر بهداشت در روزهای غیر تعطیل به شدت و با جدیت، پیگیر حل مشکلات و معضلات نظام سلامت از جمله تأمین منابع، مدیریت کرونا، تأمین نیروی انسانی مورد نیاز و امورات جاری وزارت بهداشت است و همین تلاش‌های مجدانه و پیگیری‌های خستگی ناپذیر وی را به وزیر جهادی شهره کرده است

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت یادآور شد: یکی از مهم‌ترین محاسن دولت از منظر همگان، حضور دولتمردان در میدان است. برای حل مشکلات، باید در میدان حضور یافت و مدیریت پشت میز نشینی در دستور کار دولت نیست.

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.