تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵
کد خبر : 5324

مریم ایراندوست: دختران ایران عاشق فوتبال هستند/ برای کسب بهترین نتیجه تلاش می‌کنیم

مریم ایراندوست: دختران ایران عاشق فوتبال هستند/ برای کسب بهترین نتیجه تلاش می‌کنیم

به گزارش ایسنا، مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران در کنفرانس مطبوعاتی تیم‌های شرکت کننده گروه G مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ حضور یافت و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. ایراندوست ضمن تشکر از فدراسیون فوتبال ازبکستان به‌خاطر میزبانی مسابقات در پاسخ به این سوال که  با توجه به شیوع ویروس کرونا تیم ایران

به گزارش ایسنا، مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران در کنفرانس مطبوعاتی تیم‌های شرکت کننده گروه G مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ حضور یافت و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

ایراندوست ضمن تشکر از فدراسیون فوتبال ازبکستان به‌خاطر میزبانی مسابقات در پاسخ به این سوال که  با توجه به شیوع ویروس کرونا تیم ایران با چه میزان آمادگی در این مسابقات حضور یافته است؟ گفت: شرایط اپیدمی در کشورهای منطقه مختلف بوده است. مسوولان فدراسیون فوتبال ایران تمام امکانات را با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برای تیم فوتبال زنان با شرایط عالی فراهم کردند. نزدیک به ۸۰ روز در اردو بودیم و ما با آماده سازی خوبی به این مسابقات اعزام شدیم. هیچ مشکلی در این زمینه نداشتیم و تیم توانست در شرایط عادی به کار خودش ادامه بدهد.

او در ادامه افزود: به تیم‌های حاضر در این مرحله تبریک می‌گویم. ما کار آسانی در این مرحله نداریم چرا که از هر گروه یک تیم به مرحله نهایی بازی‌ها صعود خواهد کرد و این موضوع کار را سخت‌تر می‌کند، اما دختران ایرانی عاشق فوتبال هستند و توانایی فراوانی دارند. استعداد در بین دختران ایران از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب موج می‌زند و تکنیک ناب دختران مثال زدنی است.

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم شاهد بازی جوانمردانه و بهترین عملکرد از تمامی تیم‌ها باشیم. ما نیز همانند تیم‌های دیگر برای کسب موفقیت و بهترین عملکرد به این مسابقات اعزام شدیم و در این دوره از مسابقات از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد. مسابقات سختی پیش‌رو داریم و با توجه به تدارکاتی که برای‌مان در نظر گرفته شده بدون شک برای کسب بهترین عملکرد تلاش خواهیم کرد.

برنامه رقابت‌های ایران در مقدماتی جام ملت‌های زنان آسیا به شرح زیر است: 

سه‌شنبه، ۳۰ شهریور: ایران – بنگلادش

شنبه، ۳ مهر: اردن – ایران

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.