تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
کد خبر : 26236

مرگ بیش از ۴۰۰۰ تن بر اثر تصادفات جاده‌ای در کنیا در ۲۰۲۲

مرگ بیش از ۴۰۰۰ تن بر اثر تصادفات جاده‌ای در کنیا در ۲۰۲۲

به گزارش ایسنا، این آژانس اعلام کرد که تا تاریخ ۱۷ نوامبر ۴۱۰۳ نفر بر اثر تصادفات جاده ای در این کشور جان خود را از دست داده اند که از ۳۹۴۷ تلفات ثبت شده در سال گذشته میلادی (۲۰۲۱) بیشتر است. یکی از مقامات اداره ملی حمل و نقل و ایمنی کنیا در این

به گزارش ایسنا، این آژانس اعلام کرد که تا تاریخ ۱۷ نوامبر ۴۱۰۳ نفر بر اثر تصادفات جاده ای در این کشور جان خود را از دست داده اند که از ۳۹۴۷ تلفات ثبت شده در سال گذشته میلادی (۲۰۲۱) بیشتر است.
یکی از مقامات اداره ملی حمل و نقل و ایمنی کنیا در این باره گفت که “نایروبی”، پایتخت این کشور بیشترین تعداد مرگ و میر ناشی از تصادفات جاده ای را به ثبت رسانده است. وی همچنین افزود که موتورسواران، عابران پیاده و کودکان مدرسه‌ای گروه هایی هستند که بیشترین تلفات در بین آن ها گزارش شده است.
این مقام مسوول در مراسمی به مناسبت روز جهانی یادبود قربانیان تصادفات جاده ای گفت: ایمنی جاده یک مسوولیت مشترک است و همه ما باید نقش خود را ایفا کنیم.
به گزارش خبرگزاری شینهوا، به گفته مقامات کنیا، تصویب قوانین تنبیهی، آگاهی عمومی بیشتر و افزایش هوشیاری، عواملی برای مهار تصادفات جاده ای در این کشور هستند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.