تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
کد خبر : 29685

مردانی با پیشانی بند «یا ابوالفضل» مهر مرگ بر شناسنامه دشمن نشاندند

مردانی با پیشانی بند «یا ابوالفضل» مهر مرگ بر شناسنامه دشمن نشاندند

به گزارش ایسنا، متن پیام بدین شرح است: سلام علیکم ماه شعبان با شناسنامه ولادت دردانه‌هایی که ایثار به ایشان مقروض است و آفرینش از گوشه چشمشان آغاز شده است از راه می‌رسد تا عشق طفیل هستی امام حسین (ع) باشد. رشادت در مکتب قمر منیر بنی هاشم رشد کند و مناجات در سجاده حضرت

به گزارش ایسنا، متن پیام بدین شرح است:
سلام علیکم ماه شعبان با شناسنامه ولادت دردانه‌هایی که ایثار به ایشان مقروض است و آفرینش از گوشه چشمشان آغاز شده است از راه می‌رسد تا عشق طفیل هستی امام حسین (ع) باشد. رشادت در مکتب قمر منیر بنی هاشم رشد کند و مناجات در سجاده حضرت سجاد (ع) آبرو بگیرد. آنچنان که نام پاسدار به نام نامیرای سرور آزادگان جهان گره خورده و تا ابد نبض زمان در دست عاشورا و نبض زمین در دست کربلا می تپد.
چه رشکی بالاتر از این که در تورق تاریخ طوفانزای مبارزه، چراغ ستاره‌های منظومه دفاع مقدس و دفاع از حرم آل الله همچون همت، باقری، کلاهدوز و سلیمانی در صحیفه پاسداری می‌درخشد. مردانی که با پیشانی بند «یا ابوالفضل» مهر مرگ بر شناسنامه دشمن نشاندند و عباس‌وار خار تجاوز و عدم را از دورادور این سرزمین و حریم حرم برچیدند.
فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت سفینه النجاةٌ و تقارن روز پاسدار با این مناسبت فرخنده را با درود بی‌کران به ارواح سروهای رشید شهید پاسدار سرزمین مادری‌مان تبریک و تهنیت عرض نموده و با تجدید عهد برادری، از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزونتان را تحت هدایت خفیه حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه و رهبری داهیانه فرمانده فاطمی سرشتمان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ابران       سرتیپ خلبان حمید واحدی
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.