تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۳:۴۷
کد خبر : 8532

مذاکره با نکونام کذب است / ویسی متوجه شد تیمش خیلی بد بود

مذاکره با نکونام کذب است / ویسی متوجه شد تیمش خیلی بد بود

اسماعیل گودرزی در گفت و گو با ایسنا، درباره عملکر تیم فولاد در سه هفته ابتدایی لیگ برتر، اظهارکرد: باخت جزیی از فوتبال و اجتناب ناپذیر است و نمی توان گفت همیشه باید ببریم. نمی خواهیم بهانه بیاوریم اما علی رغم بسته بودن پنجره باشگاه و جدا شدن چند مهره، پیش از شروع مسابقات توانستیم

اسماعیل گودرزی در گفت و گو با ایسنا، درباره عملکر تیم فولاد در سه هفته ابتدایی لیگ برتر، اظهارکرد: باخت جزیی از فوتبال و اجتناب ناپذیر است و نمی توان گفت همیشه باید ببریم. نمی خواهیم بهانه بیاوریم اما علی رغم بسته بودن پنجره باشگاه و جدا شدن چند مهره، پیش از شروع مسابقات توانستیم شرایط را تثبیت و مابقی نفرات را حفظ کنیم، هر چند بازیکنان تاثیرگذاری از تیم جدا شدند و نتوانستیم جایگزین کنیم و این نیز شرایط را سخت کرد.

در بازی دوم از بازی اول بدتر بودیم

وی افزود: اما مجموعه مدیریت باشگاه، هیات مدیره و همه عوامل باشگاه، تمام امکانات لازم را فراهم کردیم و اردوها و بازی های تدارکاتی خوبی داشتیم و تقریبا امکانات خوبی را فراهم کردیم و حتی ۹۰ درصد تیم حفظ شد و انتظار ما این بود که در مدتی که مجموعه آقای ویسی و همکارانشان روند خوبی در لیگ داشته باشند که متاسقانه در بازی با پرسپولیس خیلی بد بودیم و در بازی دوم نیز بدتر بودیم و اصلا قابل دفاع کردن نبود.

نباید دیگر شاهد باخت های این چنینی باشیم

عضو هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان گفت: اما در ادامه نیز با صحبت هایی که شد، تیم از نظر روحی روانی در شرایط بهتری قرار گرفت و تیم بهتر شد، البته هنوز هم ایراد داریم و نمی توانیم بگوییم که بردیم و همه چیز خوب است. مشکلاتی وجود دارد و آقای ویسی و همکارانش باید تلاش کنند و ایرادات را در خط های مختلف برطرف کنند. فولاد اکنون در تمام خطوط مشکل دارد و حتما باید کار بیشتری صورت بگیرد تا بردها تثبیت شود و هم این که دیگر شاهد باخت های این چنینی نداشته باشیم.

تعطیلی لیگ فرصتی برای ترمیم فولاد است

وی بیان کرد: به هر حال آقای نکونام با یک سیستم و آقای ویسی با روش دیگر بازی می کند و این که بازیکنان چقدر می توانند خواسته مربی را برآورده کنند نیز مهم است. باید کاری کنیم که فضا بهتر شود. در هفته چهارم نیز با بازی سختی با نفت مسجدسلیمان داریم اما برد مقابل مس از نظر روحی روانی روی تیم تاثیر گذاشته است. بعد از هفته چهارم، لیگ دو هفته تعطیل می شود و این نیز فرصتی است که هم تیم ترمیم شود و هم کادرفنی بتواند روی بدنسازی و سایر موارد کار کند. بدنسازی باید به صورتی انجام شود که تمام بازیکنان توان  ۹۰ دقیقه دویدن را داشته باشند.

ویسی به این نتیجه رسید که تیمش خیلی بد بود

گودرزی درباره اولتیماتوم به ویسی پس از دو شکست متوالی نیز گفت: ما اوتیماتوم ندادیم اما هر مربی می داند اگر باخت ها ادامه پیدا کنند، احتمال رخ داد هر شرایطی برای او وجود دارد و این نیاز به گفتن ندارد. اگر من اشتباه می کنم و نمی توانم خواسته هواداران و باشگاه را برآورده کنم، خودم متوجه همه چیز می شوم. باشگاه هم نمی تواند دست روی دست بگذارد و نظاره گر شرایط باشد و باید فکری کند. ما اولتیماتوم ندادیم اما خود آقای ویسی پس از آنالیز دو بازی که شکست خوردیم به این نتیجه رسید که خیلی بد بودند.

فولاد یک باشگاه معمولی نیست

وی افزود: بالاخره انتظار از باشگاه فولاد زیاد است و یک باشگاه معمولی نیست و از آن جا که در ایران از نظر امکانات برند است، توقع مردم و فوتبال نیز از فولاد بسیار است و نمی توان به همین سادگی در یک بازی سه گل خورد و بعد هم اتفاقی رخ ندهد. به هر حال خود آقای ویسی به این درک رسید که توقع هواداران و مجموعه باشگاه و شرکت فولاد، بیشتر از این ها است و در این چند روز تیم ریکاوری شد و تیم نتیجه هم گرفت. توقع ما این است که بیشتر کار شود و معمولا تیم های جنگنده برنده می شوند. تیم هایی که بتوانند درون زمین دوندگی بیشتری داشته باشند به نتیجه می رسند. آلومینیوم اراک نیز با همین دوندگی توانست پرسپولیس را ببرد. انتظار ما این است که همین اتفاقات هم برای فولاد رقم بخورد و عِرق خود را به باشگاه نشان دهند. امیدوارم فولاد برای بازی با نفت بهتر شود و برنده باشیم.

مذاکره با نکونام کذب است

نایب رییس هیات مدیره باشگاه فولاد در واکنش به این سوال که گفته می شود پس از دو شکست متوالی فولاد، گویا هیات مدیره با جواد نکونام برای سرمربیگری تیم مذاکره کرد و به نوعی حضور او در فولاد قطعی شده است، گفت: خیر، این موضوع کذب است و ما مذاکره ای نداشتیم. این موضوع اصلا حرفه ای نیست و شایعه زیاد است حتی می گویند که آقای گرشاسبی می خواهد مدیرعامل پرسپولیس شود ولی او هنوز مدیرعامل فولاد است. این ها گمانه زنی است و در فوتبال ما نیز وجود دارد. البته ورزش با همین حاشیه هایش قشنگ و جذاب است.

باید به لیگ برتر جدی نگاه کنیم

وی در ادامه نیز بیان کرد: چند وقت دیگر ما نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستیم و باید از فوتبال ایران دفاع کنیم. پس باید تلاش کنیم که در آن رقابت ها نتایج خوبی کسب کنیم. فوتبال ایران، فوتبال برتر در آسیا است و نباید باشگاه های ما ضعیف شوند. درست است سایر کشورها از نظر پول و امکانات نسبت به ما در سطح بالاتری هستند اما استعداد و توانمندی ما می تواند حرف اول را بزند. در باشگاه های آسیا باید آن قدر خوب باشیم که بازیکنان ما دیده شوند و ترانسفر شوند. انتظار ما این است باتوجه به این که فولاد باید در باشگاه های آسیایی شرکت کند، به لیگ برتر به عنوان بازی های جدی نگاه کند و سطح فنی اش بالا برود تا در آسیا نگرانی نداشته باشیم. مهم این است که باشگاه های ما خوب باشند تا تیم ملی ما هم خوب باشد.

به دنبال جذب بازیکن معمولی نیستیم

گودرزی درباره تقویت فولاد نیز گفت: در حال حاضر بازیکن خوبی وجود ندارد زیرا اگر هم وجود داشت الان با تیمی قرارداد بسته بود. پس نمی شود خلاء های تیم را با چنین بازیکنانی پر کرد و این می شود همان آش و همان کاسه زیرا این نفرات نمی توانند تغییری در تیم ایجاد کرده و به ما کمک کنند. اعتقاد خود من این است که باید بازیکنی در سطح فوتبال آسیا کسب کنیم. هر چقدر بازیکن با تجربه تر و فنی تر باشد، به درد ما می خورد. جذب بازیکن معمولی توفیقی در روند تیم ایجاد نمی کند و ما هم به دنبال جذب بازیکن معمولی نیستیم. اکنون هم در حال مذاکره با یک بازیکن آسیایی هستیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.