تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
کد خبر : 21043

محمدی: گرمسیری در ایتالیا نظر کادر فنی را جلب نکرد/ انتخاب‌های «بنا» عادلانه بود

محمدی: گرمسیری در ایتالیا نظر کادر فنی را جلب نکرد/ انتخاب‌های «بنا» عادلانه بود

علی محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جلسه اعضای تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی با علیرضا دبیر، اظهار کرد: این جلسه با هدف ایجاد همدلی هر چه بیشتر میان تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی و شنیدن دغدغه‌های کشتی‌گیران و مربیان برگزار شد. در مجموع جلسه خیلی خوبی بود و مباحث بسیار خوبی نیز

علی محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جلسه اعضای تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی با علیرضا دبیر، اظهار کرد: این جلسه با هدف ایجاد همدلی هر چه بیشتر میان تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی و شنیدن دغدغه‌های کشتی‌گیران و مربیان برگزار شد. در مجموع جلسه خیلی خوبی بود و مباحث بسیار خوبی نیز مطرح شد. خوشبختانه در حال حاضر همدلی میان اعضای کادرهای فنی کشتی آزاد و فرنگی بی‌نظیر است و همین موضوع باعث شده ارتباط میان کشتی‌گیران دو تیم نیز دو چندان شود. وقتی چنین جلسه‌ای نیز با حضور دو تیم برگزار می‌شود، قطعا تاثیر زیادی در افزایش همدلی دارد و این موضوع نشان دهنده هنر رییس فدراسیون کشتی است.
مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی، درباره وضعیت تیم اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی، گفت: وضعیت نفرات اعزامی خیلی خوب است. اغلب این نفرات نیز شایستگی حضور در تیم اصلی برای مسابقات جهانی را داشتند کما اینکه در سنگین وزن ما قهرمان جهان را داریم. نفرات جوان و باتجربه‌ای را در تیم اعزامی به این مسابقات داریم و امیدوارم بهترین نتیجه را کسب کنیم.
وی در ادامه درباره برخی انتقادها نسبت به عدم رعایت چرخه انتخابی در معرفی نفرات اعزامی به رقابت‌های قهرمانی جهان، خاطرنشان کرد: به عنوان مثال ما واقعا قصد داشتیم برای ساروی انتخابی بگذاریم اما نفر دوم اصلا نتوانست به مرحله‌ای که باید می‌رسید، برسد تا با او انتخابی بدهد. به همین دلیل در نهایت ساروی تنها به تورنمنت لهستان اعزام شد. اگر کسی واقعا پا به پای او می‌آمد قطعا اعزام می‌شد. یا در وزن محمدرضا گرایی کسی کنارش نبود. نمی‌گویم نفر دوم خیلی ضعیف بود اما او قهرمان جهان و المپیک ماست و یک سر و گردن از رقبایش بالاتر است.
محمدی درباره انتخاب محمدعلی گرایی، گفت: درست است که او آسیب‌دیدگی دارد اما در تورنمنت لهستان کشتی‌های فوق‌العاده‌ای گرفت. نفر دوم او ببینید در آسیایی چه کار کرد؟ او به مدال برنز رسید و اصلا قابل قیاس با یکدیگر نیستند. درست است که گرایی در لهستان باخت اما چهره‌های مدعی در این وزن حضور داشتند و علمکرد او در مجموع با وجود دوری از تمرینات خوب بود. گرایی اولویت اول ما برای اعزام به تورنمنت لهستان بود چرا که از آسیب‌دیدگی او می‌ترسیدیم که خدا را شکر مشکلی پیش نیامد و نتیجه خوبی از این تورنمنت گرفتیم.
مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی درباره علت میدان ندادن به رسول گرمسیری برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان، علی رغم قهرمانی در جام تختی، قهرمانی در آسیا و نایب قهرمانی در تورنمنت ایتالیا، تصریح کرد: گرمسیری در قهرمانی آسیا کشتی‌های خوبی گرفت اما در تورنمنت ایتالیا نتوانست نظر کادر فنی تیم ملی را جلب کند. اگر او نظر کادر فنی را جلب می‌کرد مطمئن باشید به همراه پشتام (پژمان پشتام در تورنمنت قزاقستان نایب قهرمان شد) به تورنمنت لهستان اعزام می‌شد و شانس حضور در ترکیب تیم ملی را پیدا می‌کرد.
وی درباره میدان ندادن به دانیال سهرابی قهرمان جام تختی و جوانان آسیا در وزن 67 کیلوگرم، گفت: تیم جوانان نیز برای ما اهمیت زیادی دارد و نمی‌خواهیم به برنامه‌های این تیم لطمه بزنیم. البته حمید باوفا هم تعامل خیلی خوبی با تیم بزرگسالان دارد. آن‌ها هم خود را برای حضور در رقابت‌های جوانان جهان آماده می‌کنند. شاهین بداغی هم در این وزن جوان خوبی است اما در مجموع ما در این وزن مشکل داریم.
محمدی در پایان، تاکید کرد: واقعیت این است که عدالت در انتخاب نفرات اعزامی به قهرمانی جهان رعایت شد و همه بر اساس فرآیند به تیم ملی رسیدند. اگر دیدید که ما ساروی و گرایی را به تنهایی به تورنمنت لهستان فرستادیم به خاطر این بود که نفرات بعدی نتوانستند به مرحله آخر برسند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.