تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
کد خبر : 16693

محمدیان: رقیب مطرحی در آسیا ندارم/ انتخاب کشتی‌گیران با رعایت عدالت بود

محمدیان: رقیب مطرحی در آسیا ندارم/ انتخاب کشتی‌گیران با رعایت عدالت بود

محمدحسین محمدیان در گفتگو با ایسنا، درباره سطح کیفی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در مغولستان و کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات، اظهار کرد: در وزن ۹۷ کیلوگرم، همه خوب‌های جهان از کشورهایی مثل آمریکا، روسیه وگرجستان هستند و در قاره آسیا حریف چندان مطرحی نداریم اما با این وجود میدان خوبی برای من

محمدحسین محمدیان در گفتگو با ایسنا، درباره سطح کیفی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در مغولستان و کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات، اظهار کرد: در وزن ۹۷ کیلوگرم، همه خوب‌های جهان از کشورهایی مثل آمریکا، روسیه وگرجستان هستند و در قاره آسیا حریف چندان مطرحی نداریم اما با این وجود میدان خوبی برای من بود و خدا را شکر توانستم با کسب مدال طلا در قهرمانی تیم ایران تاثیرگذار باشم.

وی خاطرنشان کرد: سطح کیفی رقابت‌ها در مجموع خوب بود. رقابت‌های قهرمانی آسیا در رنکینگ نیز موثر بود و خوشحالم تیم ملی با اقتدار به عنوان قهرمانی آسیا رسید. بیشتر از قهرمانی خودم از قهرمانی تیم ملی در آسیا که با نفرات جوان و با تجربه بدست آمد خوشحالم.

محمدیان با اشاره به رعایت عدالت در انتخاب ملی‌پوشان اعزامی، گفت: عدالت در انتخاب نفرات رعایت شد و بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی همه کسانی که در مسابقات قهرمانی کشور به عنوان نخست رسیدند، عازم این رقابت‌ها شدند. خدا را شکر تیم ملی با اقتدار قهرمان شد و این موضوع از هر چیزی با ارزش‌تر بود. امیدوارم این موفقیت‌ها در مسابقات پیش رو و مخصوصا رقابت‌های جهانی و المپیک تکرار شود.

دارنده مدال برنز جهان، افزود: در این مسابقات در مجموع ۳ کشتی گرفتم که در همه این مبارزات توانستم به راحتی مقابل حریفانم به برتری برسم و امتیازی نیز به رقبایم ندادم. امیدوارم بتوانم این روند را در ادامه کار نیز دنبال کنم و در نهایت به اهدافی که دارم برسم.

وی درباره برنامه‌های پیش رو، خاطرنشان کرد: باید در اردوهای تیم ملی حاضر شویم و در اختیار تیم ملی خواهیم بود. بنده نیز سرباز تیم ملی هستم و هر کجا که کادر فنی صلاح بداند کشتی می‌گیرم. پس از این مسابقات در اردوهای تیم ملی تمریناتمان را زیر نظر کادر فنی دنبال می‌کنیم و باید ببینیم برنامه کادر فنی چیست و چه تورنمنت یا مسابقه‌ای را برای ما تدارک دیده‌اند.

محمدیان در پایان، گفت: امسال بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان را در پیش داریم که فاصله خیلی کمی با هم دارند و همین موضوع نیز کار را سخت‌تر می‌کند. خرداد جام تختی برگزار می‌شود و باید منتظر معرفی نفر نخست این رقابت‌ها باشیم، تا پس از آن انتخابی تیم ملی برگزار شود و مهیای حضور در رقابت های پیش رو شویم. امیدوارم با تلاش هر چه بیشتر به دوبنده تیم ملی برسم و با کسب بهترین نتایج باعث خوشحالی مردم شوم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.