تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹
کد خبر : 3374

قیمت لبنیات ۱۵ سال ثابت می ماند اگر خوراک با نرخ مناسب تامین شود!

قیمت لبنیات ۱۵ سال ثابت می ماند اگر خوراک با نرخ مناسب تامین شود!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اتاق اصناف تهران، علی رجبی، با اشاره به سخنان معاون اول رئیس جمهور مبنی بر ارائه وام و تسهیلات به تولیدکنندگان، افزود: اگر این اقدام واقعاً انجام شود راهگشا بوده و می‌تواند منجر به تنظیم بازار لبنیات شود. رئیس اتحادیه لبنیات سنتی تهران ادامه داد: قیمت ۹۰ درصد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اتاق اصناف تهران، علی رجبی، با اشاره به سخنان معاون اول رئیس جمهور مبنی بر ارائه وام و تسهیلات به تولیدکنندگان، افزود: اگر این اقدام واقعاً انجام شود راهگشا بوده و می‌تواند منجر به تنظیم بازار لبنیات شود.

رئیس اتحادیه لبنیات سنتی تهران ادامه داد: قیمت ۹۰ درصد از محصولات لبنی ثابت است، اما دو شرکت در روزهای اخیر قیمت محصولات خود را افزایش داده و بابت این اقدام تذکر دریافت کردند.

وی اضافه کرد: معاون اول رئیس جمهور چند روز پیش گفته بود که ارائه تسهیلات به دامداران و تولیدکنندگان صنایع لبنی از جمله سیاست‌های دولت برای تنظیم بازار شیر است. باید با برگزاری جلسات فوری در هفته آتی راهکارهای کوتاه مدت جلوگیری از افزایش قیمت شیر بررسی شود.

رجبی افزود: مشکل اصلی صنعت لبنیات، خوراک دام است که هم کمیاب است و هم قیمت بسیار بالایی دارد، اگر خوراک دام به موقع و با قیمت مناسب عرضه شود قابلیت آن را داریم که تا ۱۵ سال، قیمت لبنیات را ثابت نگه داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.