تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۴:۳۵
کد خبر : 19986

قهرمان وزنه‌برداری جهان: شرایط خوب باشد در بازیهای قونیه رکوردشکنی می‌کنم

قهرمان وزنه‌برداری جهان: شرایط خوب باشد در بازیهای قونیه رکوردشکنی می‌کنم

رسول معتمدی در گفت و گو با ایسنا درباره شرایط تمرینی خود در مدتی که به دلیل وضعیت بد امکانات، اردوی تیم ملی را ترک کرد، گفت: از مسابقات قهرمانی جهان که در آذر سال گذشته به پایان رسید تا اردیبهشت سال جاری اردویی نداشتیم و فرصت زیادی از دست رفت. اولین اردویی که داشتیم

رسول معتمدی در گفت و گو با ایسنا درباره شرایط تمرینی خود در مدتی که به دلیل وضعیت بد امکانات، اردوی تیم ملی را ترک کرد، گفت: از مسابقات قهرمانی جهان که در آذر سال گذشته به پایان رسید تا اردیبهشت سال جاری اردویی نداشتیم و فرصت زیادی از دست رفت. اولین اردویی که داشتیم همان اردویی بود که منجر به اعتراض وزنه‌برداران شد. در آن اردو حواشی و مشکلات زیادی داشتیم و برخلاف مبل باطنی مجبور به ترک اردو شدیم. ما نمی خواستیم صدمه ای به وزنه‌برداری وارد شود یا حاشیه‌ای ایجاد شود اما واقعا کارد به استخوان رسیده بود و نمی شد شرایط را تحمل کرد. به نظر خودم اگر در اردو می ماندیم دیگر سلامتی خود را از دست می دادیم.

او ادامه داد: از این رو بیانیه‌هایی صادر کردیم و از طرفی حمایت پدرانه آقای صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک شامل حال ما شد و با آقای پولادگر معاون قهرمانی وزارت ورزش جلسه داشتیم. نمایندگان مجلس هم مشکل وزنه‌برداران را به وزارت ورزش گوشزد کردند. آخرین جلسه ما نیز با آقای حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور بود. اکنون نیز اردوهای ما در آکادمی ملی المپیک آغاز شده است و فرصت هم تا بازی های کشورهای اسلامی کم است. امیدواریم بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. البته به دلیل فرصت کمی که داریم، ممکن است همه نتوانیم با 100 درصد آمادگی در بازی ها شرکت کنیم اما تلاش می کنیم در مسابقه بهترین نتیجه را بگیریم.

*شرایط خوب باشد، رکوردشکنی می‌کنم

معتمدی در پاسخ به این پرسش که می‌گویند ممکن است در بازیهای کشورهای اسلامی به شکستن رکورد جهان حمله کند و واقعا به آن حد از آمادگی رسیده است که رکوردشکنی داشته باشد؟ تاکید کرد: من همیشه اردو هم تعطیل باشد، تمریناتم را منظم انجام می‌دهم. با توجه به شرایط بدنی که دارم، می‌توانم به رکوردهای خوبی برای بازی های کشورهای اسلامی برسم و حتی به رکورد جهان حمله کنم. تلاش می‌کنم رکورد دوضرب و مجموع را جابجا کنم. البته قول 100درصد نمی‌دهم. باز هم باید ببینیم شرایط رقابت دربازی های کشورهای اسلامی به چه صورت است.

او افزود: ممکن است همه تصور کنند بازیهای کشورهای اسلامی رقابت چندان سختی نباشد اما کشورهایی که همیشه رقیب ما بوده اند، مسلمان هستند مانند ازبکستان، قطر، مصر و الجزایر و رقابت سختی خواهیم داشت.

*مدال بازیهای کشورهای اسلامی را از دست رفته می دیدیم

قهرمان آسیا در پاسخ به این پرسش که اگر به عقب برگردند بازهم همین تصمیم را می گیرند که اردوی تیم ملی را ترک کنند؟ تصریح کرد: روزی که از اردو بیرون آمدیم، این احتمال را می دادیم مورد بی مهری قرار بگیریم و حتی مدال بازی های کشورهای اسلامی را از دست رفته می دیدیم. با این وجود گفتیم اگر این اتفاق باعث شود که  شرایط خوب شود، ارزشش را دارد. آقای صالحی امیری ما را حمایت کردند تا به بازیهای کشورهای اسلامی برسیم.

*از طرف وزنه برداران قول می‌دهم که تمام توانمان را بگذاریم

قهرمان جهان در مورد اینکه فکر می‌کند با توجه به مشکلاتی که وزنه برداری داشت، می‌تواند به روزهای خوب قبل برگردد، گفت: با توجه به تغییرات، امیدوارم این اتفاق بیفتد. برای اینکه وزنه‌برداری روزهای خوبی در پیش داشته باشد، به هر دو طرف یعنی وزنه‌برداران و مسئولان فدراسیون بستگی دارد. از طرف وزنه برداران قول می‌دهم که تمام توانمان را بگذاریم و فدراسیون هم باید تمام تلاشش را کند و با همدلی افتخارآفرینی هایی را به دست آوریم.

*مقصر اردو نداشتن در آکادمی ملی المپیک، رییس قبلی فدراسیون است

او در مورد اینکه وزنه برداران برای اولین بار از امکانات آکادمی ملی المپیک استفاده می‌کنند، تصریح کرد: برای اولین بار درآکادمی ملی المپیک اردو داشتیم و امکانات خوبی دارد. مقصر اینکه تاکنون یک اردو در آکادمی ملی المپیک نداشتیم را، رییس وعوامل فدراسیون قبلی می‌دانم و جا دارد برای آقای مرادی  آرزوی موفقیت کنم و امیدوارم سلامت باشد و از این پس دیگر استراحت کند و مسئولیتی را نپذیرد.

انتهای پیام   

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.