تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
کد خبر : 21748

قنبرزاده: هیات‌رئیسه دلسوز فوتبال است/ بگذارید مردم قضاوت کنند

قنبرزاده: هیات‌رئیسه دلسوز فوتبال است/ بگذارید مردم قضاوت کنند

به گزارش ایسنا، منصور قنبرزاده بعد از جلسه هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار کرد: در این جلسه ریاست فدراسیون توصیه‌هایی داشتنند و ما تقسیم کار کردیم و هر گونه اطلاع رسانی درباره محتوای جلسه را سخنگوی فدراسیون اعلام می‌کند و من نمی‌توانم صحبت کنم. وی افزود: در این جلسه کارها را پیش بردیم. ریاست فدراسیون و

به گزارش ایسنا، منصور قنبرزاده بعد از جلسه هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار کرد: در این جلسه ریاست فدراسیون توصیه‌هایی داشتنند و ما تقسیم کار کردیم و هر گونه اطلاع رسانی درباره محتوای جلسه را سخنگوی فدراسیون اعلام می‌کند و من نمی‌توانم صحبت کنم.
وی افزود: در این جلسه کارها را پیش بردیم. ریاست فدراسیون و اعضای هیات‌رئسه دلسوز هستند و باید پاسخگو باشند. البته صحبت کردن ایجاد حاشیه می‌کند و ما قصد نداریم حاشیه ایجاد کنیم. درباره اسکوچیچ  و تیم ملی، من مجاز به صحبت نیستم.
او درباره صحبت‌های راستینه، نماینده مجلس شورای اسلامی که انتخابات فدراسیون فوتبال را زیر سوال برده بود هم گفت: من او را  نمی‌شناسم و برنامه‌های ورزشی را کم می‌بینم. برنامه زدن برخی دوستان آنقدر تکراری شده که بگذارید مردم قضاوت کنند.
قنبرزاده در ادامه گفت: مطمئن باشید هیات رئیسه همه مسائل را بررسی می کنند و تصمیم درستی می‌گیرند. امروز هم برای فردی تصمیم گرفته نشد و کلی صحبت کردیم.
او درباره ترکیب هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال هم گفت: جلسه در آرامش برگزار شد و آقای ماجدی هم فدراسیون را در شرایطی تحویل دادند که منابع مالی خوبی دارد و باید از او تشکر کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است تجمعی مقابل فدراسیون فوتبال تشکیل شود؟ گفت: با تجمع یا بی تجمع کار انجام می‌شود و هیات‌رئیسه کار خودش را می‌کند. ما طبق اساسنامه پیش می‌رویم و شانه خالی نمی‌کنیم.
او درباره اینکه قبل از انتخابات مهدی تاج عنوان کرده بود در صورت انتخاب شدن به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال با کی‌روش مذاکره خواهد کرد هم گفت: من نشنیده‌ام.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.