تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
کد خبر : 27956

فولاد بهترین آکادمی کشور را دارد/ استعدادهای خوزستانی باعث شگفتی‌اند

فولاد بهترین آکادمی کشور را دارد/ استعدادهای خوزستانی باعث شگفتی‌اند

رضا تابش در  گفت و گو با ایسنا، در گفت و گو با ایسنا، در خصوص حضور بازیکنان خوزستانی در بالا بردن کیفیت لیگ های پایه کشور، اظهارکرد: به جرات می توانم بگوییم در رده پایه از لحاظ بازیکن و استعداد همچنان سرآمد کشور هستیم. استعدادهایی در رده پایه خوزستان وجود دارند که هر فرد

رضا تابش در  گفت و گو با ایسنا، در گفت و گو با ایسنا، در خصوص حضور بازیکنان خوزستانی در بالا بردن کیفیت لیگ های پایه کشور، اظهارکرد: به جرات می توانم بگوییم در رده پایه از لحاظ بازیکن و استعداد همچنان سرآمد کشور هستیم. استعدادهایی در رده پایه خوزستان وجود دارند که هر فرد فوتبالی را شگفت زده می کند ولی متاسفانه در ادامه و به خاطر دلایل زیادی این استعدادها شکوفا نمی شوند که مهمترین آن‌ را می توان تصمیمات این بازیکنان ‌در انتخاب هایشان و نبود برنامه برای حفظ،  رشد و نمود آن ها توسط متولیان دانست.
وی در ارتباط با نقش مهم باشگاه های خوزستانی از جمله فولاد در لیگ های پایه، تاکید کرد: فولاد خوزستان طی یک دهه اخیر عناوین مختلف قهرمانی را در مسابقات رده سنی پایه کشور کسب کرده است و از برنامه ریزترین آکادمی باشگاه های فوتبال ایران محسوب می شود. با وجود این که تیم اصلی فولاد در فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در رتبه ششمی لیگ برتر قرار دارد، تیم‌های پایه فولاد در لیگ های فصل جاری امید، جوانان و نوجوانان ایران در جمع تیم های برتر جدول قرار گرفته اند و می توانند برای فوتبال خوزستان افتخارات دیگری به ارمغان آوردند.
سرمربی تیم جندی شاپور دزفول گفت: هر گاه تیم های فولاد در لیگ های مختلف کشوری از بازیکنان بومی بیشتری در ترکیب خود استفاده کردند، موفق تر بودند و صادقانه باید بگویم آکادمی فولاد با ریاست علی اکبر مهدی پور یکی از بهترین آکادمی های فوتبال در ایران است که در رشد و تربیت فوتبالیست ها فعالیت زیادی می کند و کیفیت بسیار خوبی دارد. همواره جذب و پرورش استعداد از مهمترین برنامه‌های آکادمی این باشگاه است و هر سال نیز دنبال می شود.
وی با اشاره به درخشش بازیکنان جوان تیم های صنعت نفت آبادان و فولاد در هفته‌های اخیر لیگ برتر، یادآور شد: آن ها مُشتی نمونه خروار استعدادهای خوزستانی هستند. آن ها در رده‌های پایه‌ به خوبی خودشان را ثابت کردند و با شایستگی و اعتماد سرمربیان خود به رده بزرگسالان رسیدند. رسیدن به تمرینات رده بزرگسالان سخت است اما سخت تر از آن بازی در تیم های اشاره شده است. از بازی کردن مهم تر هم شاید درخشش و حفظ جایگاه در ترکیب تیم ها باشد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.