تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴:۳۸
کد خبر : 17594

فعالیت ۱۴ مرکز اهدای خون در پایتخت

فعالیت ۱۴ مرکز اهدای خون در پایتخت

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا مهدی زاده گفت: بعد از چند سال توقف در فعالیت دو مرکز اهدای خون شهدای چیذر در منطقه یک و ابوذر در منطقه ۱۷، از اولین روز خرداد شاهد بازگشایی این دو مرکز برای خدمت به داوطلبان اهدای خون خواهیم بود. وی افزود: افزایش تعداد تخت‌های بیمارستانی در سطح استان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا مهدی زاده گفت: بعد از چند سال توقف در فعالیت دو مرکز اهدای خون شهدای چیذر در منطقه یک و ابوذر در منطقه ۱۷، از اولین روز خرداد شاهد بازگشایی این دو مرکز برای خدمت به داوطلبان اهدای خون خواهیم بود.

وی افزود: افزایش تعداد تخت‌های بیمارستانی در سطح استان تهران و نیاز فزاینده به خون و فرآورده‌های خونی برای بیماران، یکی از اولویت‌های ما افزایش مراکز اهدای خون برای دسترسی سریع‌تر اهداکنندگان خون در نقاط مختلف پایتخت است.

مهدی زاده خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر تهران و شهرداران مناطق یک و ۱۷ و اداره کل سلامت شهرداری در رقم زدن این اتفاق مبارک، همراهی خوبی داشتند و با لطف مردم در این مناطق، بتوانیم در تأمین خون کافی و سالم برای بیماران موفق باشیم.

بنابراین گزارش، مرکز اهدای خون شهدای چیذر در میدان ندا منطقه یک تهران و مرکز اهدای خون ابوذر در خیابان ابوذر روبروی خیابان طوس واقع شده است که از روز شنبه الی پنجشنبه و از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۹ آماده ارائه خدمات به مردم نوعدوست و داوطلبان اهدای خون خواهند بود.

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.