تاریخ انتشار : شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
کد خبر : 20690

فدراسیون می‌تواند باشگاه‌ها را موظف به تیم‌داری در لیگ بانوان کند

فدراسیون می‌تواند باشگاه‌ها را موظف به تیم‌داری در لیگ بانوان کند

مینا داوودی، پس از انتشار خبر انحلال تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص حمایت فدراسیون از حوزه بانوان، اظهار کرد: فدراسیون فوتبال تنها کاری که می‌تواند برای بانوان انجام دهد این است که تیم‌هایی را که در لیگ آقایان فعال هستند، موظف به تیم‌داری در لیگ بانوان کند. با این کار

مینا داوودی، پس از انتشار خبر انحلال تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص حمایت فدراسیون از حوزه بانوان، اظهار کرد: فدراسیون فوتبال تنها کاری که می‌تواند برای بانوان انجام دهد این است که تیم‌هایی را که در لیگ آقایان فعال هستند، موظف به تیم‌داری در لیگ بانوان کند. با این کار مطمئناً سطح لیگ بالاتر رفته و معتبرتر از قبل خواهد شد.

وی در خصوص شرایط تیمش در فصل قبل، افزود:در فصل گذشته از لحاظ سخت‌افزاری شرایط ایده آلی نداشتیم و ذوب‌آهن نتوانست در این مورد قوی عمل کند.

کاپیتان تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن، یادآور شد: زمانی که یک باشگاه از تیم‌داری انصراف دهد یعنی اسپانسر جدا شده و اسپانسر نباشد، شرایط مناسبی در لیگ وجود ندارد و بسیاری از خانواده‌هایی که به این باشگاه وصل هستند، دچار مشکل خواهند شد.

داوودی شرایط کیفی ذوب‌آهن را خوب ارزیابی کرد و با اشاره به نقل و انتقالات اول فصل، توضیح داد: تیم فصل قبل از لحاظ کیفی تیم خوبی بود. با مشکلاتی که اول فصل پیش آمد، تا رسیدن به شرایط ایده‌آلمان امتیازاتی را از دست دادیم و نهایتاً به جایگاه پنجم رسیدیم، اما با توجه به امکاناتی که در اختیار داشتیم و بودجه مصوب، جایگاه بدی نبود.

وی درباره برنامه خود برای فصل آینده نیز، افزود: با دو تیم مذاکره کردم، اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم و امیدوارم بهترین اتفاق رخ دهد.

داوودی خاطرنشان کرد: همچنان برای بازگشت تیم و منصرف شدن از تصمیمِ انحلال روزنه امیدی وجود دارد که با حمایت مسئولان قابل انجام است.

کاپیتان تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن از مسئولان استانی درخواست کرد: اجازه ندهید دختران اصفهان که سالیان طولانی زحمت کشیده‌اند، ثمره زحمتشان از بین برود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.