تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۳:۳۳
کد خبر : 9506

فاروج و جاجرم؛ دارای بیشترین آمار نزاع و درگیری در خراسان شمالی

فاروج و جاجرم؛ دارای بیشترین آمار نزاع و درگیری در خراسان شمالی

صادق اسپید کار در گفت و تو با ایسنا با اشاره به اینکه عوامل مؤثر در وقوع جرم در شهرستان‌هایی که وقوع جرم در آن‌ها بیشتر است بررسی می‌شود، افزود: در این بررسی‌ها به شناسایی افراد تأثیر گذار در ایجاد نزاع و درگیری نیز می‌پردازیم و بر اساس آمارهایی که بدست می‌آوریم، کارگاه‌های کنترل و

صادق اسپید کار در گفت و تو با ایسنا با اشاره به اینکه عوامل مؤثر در وقوع جرم در شهرستان‌هایی که وقوع جرم در آن‌ها بیشتر است بررسی می‌شود، افزود: در این بررسی‌ها به شناسایی افراد تأثیر گذار در ایجاد نزاع و درگیری نیز می‌پردازیم و بر اساس آمارهایی که بدست می‌آوریم، کارگاه‌های کنترل و مدیریت خشم برگزار می‌کنیم.

وی با اشاره به کاهش صبر برخی از متولیان امر در برخورد با ارباب رجوع، تصریح کرد: در خصوص متولیان امری که در برخورد با ارباب رجوع کم صبری و بی حوصلگی نشان می‌دهند نیز کارگاه‌هایی را اجرا می‌کنیم تا این افراد نیز صبر را ره توشه راه خویش قرار دهند.

اسپیدکار در پاسخ به این سؤال که بیشترین آمار جرم مربوط به کدام شهرستان است، بیان کرد: سال گذشته شهرستان فاروج و راز و جرگلان بیشترین آمار استان را به خود اختصاص داده‌اند اما در سال جاری این آمار به شهرستان فاروج و جاجرم اختصاص یافته است.

این مسئول در پایان از متولیان امر و مردم خواست تا در انتقال مسائل و سخنان خویش صبر پیشه کرده و احترام به همنوعان در برخوردها را مد نظر داشته باشند.

وی تاکید کرد: بهتر است این افراد از حمل سلاح سرد و گرم با وجود داشتن مجوز حمل نیز جلوگیری کنند تا از عواقب جبران ناپذیر آن جلوگیری شود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.