تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
کد خبر : 28246

غیبت سریع‌ترین مرد ایران در قهرمانی آسیا/ رکوردگیری دوومیدانی لغو شد

غیبت سریع‌ترین مرد ایران در قهرمانی آسیا/ رکوردگیری دوومیدانی لغو شد

به گزارش ایسنا، مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا ۲۱ تا ۲۳ بهمن به میزبانی نورسطان قزاقستان برگزار می‌شود و تیم ملی ایران نیز در این رقابت‌ها شرکت می‌کند. فدراسیون دوومیدانی حدنصاب‌هایی را برای شرکت در این مسابقات اعلام کرد که تنها سه ورزشکار در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور موفق به کسب آنها شدند؛ ‌

به گزارش ایسنا، مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا ۲۱ تا ۲۳ بهمن به میزبانی نورسطان قزاقستان برگزار می‌شود و تیم ملی ایران نیز در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.
فدراسیون دوومیدانی حدنصاب‌هایی را برای شرکت در این مسابقات اعلام کرد که تنها سه ورزشکار در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور موفق به کسب آنها شدند؛ ‌ فرزانه فصیحی و حمیده اسماعیل‌نژاد در دوی ۶۰ متر و حمیدرضا کیا در پرش سه گام کسانی هستند که ورودی‌های مد نظر فدراسیون را کسب کردند.
قرار بود بعد از قهرمانی باشگاه‌های کشور یک مسابقه رکوردگیری برگزار شود تا ورزشکارانی که نزدیک به رکورد ورودی هستند، شانس خود را امتحان کنند اما این مسابقه لغو شده است.
جواد خسروشیری، عضو کمیته فنی فدراسیون در مورد لغو این مسابقه رکوردگیری به ایسنا گفت: قرار بود یک رکوردگیری بعد از لیگ باشگاه‌ها بگذاریم اما میزبان مسابقات اعلام کرد مهلت اعلام اسامی تمام شده است. بنابراین زمانی نداشتیم و اگر رکوردگیری را برگزار می‌کردیم و کسی رکورد ورودی را کسب می‌کرد، نمی‌توانستیم اعزام کنیم. بنابراین مسابقه کنسل شد و انتخاب نهایی را بر اساس مسابقات باشگاهی کشور انجام دادیم.
او در مورد نفرات اعزامی به این مسابقات بیان کرد: حدود ۶ سهمیه داریم که سه نفر رکورد ورودی را گرفته‌ و چند نفر هم که رکورد نزدیک به ورودی را ثبت کرده‌اند، اعزام می‌شوند. علاوه بر این از آنجایی که سال آینده مسابقات جوانان آسیا برگزار می‌شود، در نظر داریم چند جوان هم اعزام شوند، بنابراین حدود ۱۰ ورزشکار احتمالا اعزام خواهند شد.
خسروشیری در مورد اعزام حسن تفتیان به قهرمانی آسیا گفت: با تفتیان تماس گرفتیم و برنامه‌اش را پرسیدیم اما نظر مربی‌اش این بوده که برنامه آماده سازی خود را تکمیل کند و به این مسابقات نیاید چون هدفش بازی‌های آسیایی است که روی سکو قرار بگیرد. به هر حال بازی‌های آسیایی برای فدراسیون هم مهمتر است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.