تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
کد خبر : 9488

عملکرد خوب بانوان کاراته‌کای ناشنوا در مسابقات قهرمانی جهان

عملکرد خوب بانوان کاراته‌کای ناشنوا در مسابقات قهرمانی جهان

محمدرضا فضلی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد تیم کاراته ناشنوایان در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی تهران، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی جهان کاراته ناشنوایان که برای نخستین بار به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود از سطح بسیار بالایی برخوردار است و اکثر ورزشکاران شرکت‌کننده تجربه حضور در المپیک دارند و از برترین‌های کاراته

محمدرضا فضلی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد تیم کاراته ناشنوایان در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی تهران، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی جهان کاراته ناشنوایان که برای نخستین بار به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود از سطح بسیار بالایی برخوردار است و اکثر ورزشکاران شرکت‌کننده تجربه حضور در المپیک دارند و از برترین‌های کاراته ناشنوایان دنیا هستند.

وی تعداد تیم‌های خارجی شرکت‌کننده در مسابقات قهرمانی جهان را ۸ تیم عنوان کرد و افزود: هر چند انتظار داشتیم تیم‌های بیشتری در این مسابقات حضور پیدا کنند، اما حضور تیم‌هایی همچون روسیه، اوکراین، ترکیه و مالزی سبب شده تا مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شود.

رییس انجمن کاراته ناشنوایان تصریح کرد: در گذشته سرمایه‌گذاری خوبی بر روی کاراته ناشنوایان در دنیا صورت نمی‌گرفت، اما الان شرایط به گونه‌ای است که تیم‌ها به صورت کامل در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کرده‌اند و رقابت‌ها نزدیک و غیرقابل پیش‌بینی است.

فضلی در پاسخ به این پرسش که وضعیت ورزشکاران ایران در کاتا بهتر است یا کومیته؟ خاطرنشان کرد: در کومیته همیشه موفق‌تر عمل کردیم، البته در این مسابقات نتایج در کاتا نیز راضی‌کننده بود و توانستیم به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کنیم.

وی در پایان پیرامون این پرسش که آیا مدال‌آوران مسابقات قهرمانی جهان به المپیک ناشنوایان نیز اعزام خواهند شد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: بعد از مسابقات قهرمانی جهان برای انتخاب تیم ملی مسابقات انتخابی برگزار خواهیم کرد تا بهترین‌ها را به تیم ملی دعوت کنیم و پس از برگزاری چند مرحله اردو، نفرات اعزامی به المپیک ناشنوایان مشخص خواهد شد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.