تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
کد خبر : 8707

عضویت اینچه درگاهی در شورای فدراسیون جهانی ژیمناستیک

عضویت اینچه درگاهی در شورای فدراسیون جهانی ژیمناستیک

به گزارش ایسنا و با اعلام فدراسیون ژیمناستیک، زهرا اینچه درگاهی توانست در انتخابات فدراسیون جهانی ژیمناستیک با کسب آرای لازم به عنوان نفر اول شورای این فدراسیون انتخاب شود. در انتخابات فدراسیون جهانی 42 نفر برای این شورا ثبت نام کرده بودند که در پایان اینچه درگاهی توانست بیشترین آرا را در میان کاندیداها کسب

به گزارش ایسنا و با اعلام فدراسیون ژیمناستیک، زهرا اینچه درگاهی توانست در انتخابات فدراسیون جهانی ژیمناستیک با کسب آرای لازم به عنوان نفر اول شورای این فدراسیون انتخاب شود. در انتخابات فدراسیون جهانی 42 نفر برای این شورا ثبت نام کرده بودند که در پایان اینچه درگاهی توانست بیشترین آرا را در میان کاندیداها کسب کند. 

به گزارش ایسنا، اینچه درگاهی برای پست کمیته اجرایی فدراسیون جهانی ژیمناستیک و شورای فدراسیون جهانی در این دوره انتخابات فدراسیون جهانی ثبت نام کرده بود که برای کمیته اجرایی رای نیاورد.

همچنین در جریان این کنگره واتانابه از ژاپن با کسب ۸۱ رای بار دیگر رییس فدارسیون بین المللی ژیمناستیک شد و رقیب او فرید گایبوف از آذربایجان 47 رای آورد.

 هشتادوسومین کنگره فدراسیون جهانی ژیمناستیک درحالی در آنتالیای ترکیه درحال برگزاری است که زهرا اینچه درگاهی با وجود نداشتن مجوز از شورای برون مرزی وزارت ورزش در این کنگره شرکت کرده و وزارت ورزش تایید کرده است که مجوزی در شورای برون مرزی برای این سفر صادر نشده است.

پیش از این نیز وزارت ورزش درخصوص حضور اینچه‌درگاهی در اجلاس اتحادیه ژیمناستیک آسیا مجوزی صادر نکرده بود. 

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.