تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۳:۳۴
کد خبر : 11324

عبادی: ملاک دعوت کمانداران به تیم ملی رکوردهای مسابقه انتخابی است

عبادی: ملاک دعوت کمانداران به تیم ملی رکوردهای مسابقه انتخابی است

اسماعیل عبادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی کامپوند چون آخرین شانس حضور ورزشکاران در تیم ملی بود و فرصت برای برگزاری مسابقات انتخابی دیگری وجود ندارد، سعی کردیم کسانی را به اردوی تیم ملی دعوت کنیم که بالاترین رکورد را در مسابقات ثبت کردند. وی گفت: یکی از اهداف اصلی

اسماعیل عبادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی کامپوند چون آخرین شانس حضور ورزشکاران در تیم ملی بود و فرصت برای برگزاری مسابقات انتخابی دیگری وجود ندارد، سعی کردیم کسانی را به اردوی تیم ملی دعوت کنیم که بالاترین رکورد را در مسابقات ثبت کردند.

وی گفت: یکی از اهداف اصلی ما حضور پرقدرت در بازیهای آسیایی چین است و برای دستیابی به چنین هدفی از چند ماه پیش با برگزاری اولین دوره مسابقات انتخابی برنامه‌های خود را شروع کردیم تا با گزینش بهترین نفرات، تیم ملی را تشکیل دهیم. در دومین انتخابی نیز به دنبال اضافه کردن یک یا 2 کماندار به تیم ملی بودیم که در حال حاضر 16 نفر در بخش زنان و مردان به تیم ملی دعوت شده اند و از این تعداد پس از برگزاری مسابقات انتخابی درون اردویی، در هر بخش 6 نفر در اردو باقی خواهند ماند که در نهایت 8 نفر به مسابقات کاپ آسیا که اسفندماه در تایلند برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

سرمربی تیم ملی کامپوند افزود: در دومین انتخابی تیم ملی رکوردهای خوبی جابجا شد که آمادگی خوب کمانداران را نشان می‌دهد، البته برای افزایش رکورد کمانداران تا بازیهای آسیایی برنامه خاصی داریم و تلاشمان بر این است تا مسابقات کاپ آسیا تمرینات را به صورت فشرده و منظم برگزار کنیم تا تیم یکدست و هماهنگ با رکورد نزدیک به هم عازم مسابقات کنیم.

عبادی پیرامون این پرسش که چرا کمانداران قدیمی و باتجربه به اردوی تیم ملی دعوت نشدند، خاطرنشان کرد: براساس سیاست فدراسیون هر کمانداری که بتواند در انتخابی بالاترین رکورد را به ثبت برساند به تیم ملی دعوت می‌شود و اگر کسی رکوردش به حدنصاب لازم نرسد حضورش در تیم ملی منتفی است.

وی در پایان تصریح کرد: تلاش ما بر این است که با گزینش بهترین کمانداران در مسابقات آینده و بویژه بازیهای آسیایی چین به نتایج خوبی دست پیدا کنیم و دوباره به جایگاه قبلی خود بازگردیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.