تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸
کد خبر : 26842

طعم ثروت را به راحتی چشیدم

<a>طعم ثروت را به راحتی چشیدم</a>

قبل ورود به عرصه تجارت تحقیقات بسیاری کردم و با چشم باز وارد این حرفه شدم زمانی که کسب و کار خود را به صورت حرفه ای در زمینه های چوب دارچین، گربه پرشین و لیمو خشک شروع کردم توانستم طعم میلیاردر شدن را بچشم. گذاشتن چوب دارچین در کیف پول یکی از ادویه های

قبل ورود به عرصه تجارت تحقیقات بسیاری کردم و با چشم باز وارد این حرفه شدم زمانی که کسب و کار خود را به صورت حرفه ای در زمینه های چوب دارچین، گربه پرشین و لیمو خشک شروع کردم توانستم طعم میلیاردر شدن را بچشم.

گذاشتن چوب دارچین در کیف پول

یکی از ادویه های قدرتمندی که عطر و طعم بسیار قوی داشته که با گذاشتن چوب دارچین در کیف پول با عث خوشبویی و خاصیت درمانی و عرفانی دارد دارچین سیلان می باشد که گفته می شود خاصیت جذب ثروت نیز دارد.

در واقع اعتقاد بر این است که استشمام رایحه این ادویه به صورت طولانی مدت سبب می شود تا برخی قدرت های عرفانی مربوط به عشق، موفقیت و سعادت در شما فعال شده و موجب باز شدن گره های و مشکلات زندگی شما می شود، به علاوه این ادویه از لحاظ پزشکی نیز خاصیت ضد عفونی کنندگی بسیار قوی را دارد که شما را از بدی ها و بیماری ها دور نگه می دارد.

دارچین ادویه ثروت اگر نگاهی به ادبیات و اشعار و کتیبه های هندیها بیندازیم متوجه می شویم که مردمان این کشور به موضوع بسیار مهم اما عجیبی در خصوص پودر دارچین اعتقاد و باور دارند.

در واقع آنان بر این موضوع معتقد هستند که این ادویه ثروت افزایی نموده و موجب پیشرفت در کارها و فعالیت افرادی می شود که حاضرند این ادویه را بسوزانند یا در موردی دیگر که بودایی های این کشور به ان اعتقاد دارند این است که هر شخص باید سالیانه تا 50 کیلو دارچین را مصرف کند تا بدن او پذیرای ثروت و پول باشد.

گرفتن تلخی لیمو عمانی

از جمله خواص لیمو خشک حلقه ای چاشنی مغذی خورشت ها  است که برای آنکه از این خواص بهره مند شوید باید گرفتن تلخی لیمو عمانی ناشی از آن را بدانید تا غذایی مقوی و خوشمزه داشته باشید. به دلیل دارا بودن ویتامین سی، سبب جذب بیشتر آهن در غذایی مثل آبگوشت می شود پس حتما از آن استفاده کنید. چنانچه پیشتر در بالا گفته شد چند راه حل ساده برای مانع شدن از تلخی وجود دارد و اگر به هر دلیلی تلخ شد از تکه های پوست شده سیب زمینی استفاده کنید و قبل از میل غذا آنها را خارج و دور بریزید.

یکی از غذاهای سنتی خوشمزه ایران قورمه سبزی است که دانستن این نکته که چطور از تلخ شدن لیمو عمانی در آن جلوگیری کنیم بسیار حائز اهمیت است زیرا هم دارای خواص فراوان است و هم به قورمه عطر و بویی دیگر می دهد. برای پیشگیری می توانید از سه روش زیر استفاده کنید. آنها را به مدت یک شب در آب ولرم بخیسانید هر چند از خواص آن کم می شود.

دانه ها و هسته های آن را جدا کرده و سپس در خورشت بریزید. با آب آنها را جوشانده و سپس بعد از ریختن آب آنها را به داخل خورشت بیندازید. اگر با رعایت این نکات قورمه ما تلخ شد اه حل چیست؟ با اضافه کردن مقداری آب غوره این تلخی را بگیرید. هم چنین اضافه کردن یک قاشق رب گوجه فرنگی و یا رب انار نیز این تلخی را می گیرد.

گربه پرشین

هرگونه غذایی را نمی توان به موجودات خانگی داد مانند گربه پرشین طوسی یا سگ سفید و غیره زیرا آنها به خاطر ترکیب چند نژاد با هم یک گونه جدیدی را به وجود آورده اند که خاص و خانگی بوده ولی بسیار سرگرم کننده و جذاب هستند که نژادهای مختلف آن امروزه در تمامی مکانهای تفریحی در دستان مردم قابل مشاهده است.

یکی از خوبیهای گربه خانگی این بوده که در زمان وقوع اتفاق اولین نفر خبر دار شده و با نشان دادن عکس العملهایی به صاحب خود اطلاع رسانی می کند که خود را  برای شرایط سخت آمده کند.

این گربه ها همانند سگ خانگی پشمالو معروف به حیوانات تزئینی بوده و با قیمتهای مختلف ارزان و گران بسته به نوع جنسشان به فروش می رسد.

مجموعه ما با صادرات این موجودات به کشورهای همسایه باعث توزیع حد اکثری این نژاد در سراسر جهان شده تا تمامی مردم از این نوع حیوان خانگی برای سرگرمی و خطرهای احتمالی استفاده نمایند.

گربه ها از قرنها پیش تا به امروز به صورتهای دستی نگهداری شده و در مصر باستان نیز از آنها نگهداری و استفاده می کردند که مجسمه آنها را ساخته و بر ورودی شهرها نیز وصل می کردند که نشانه نمادهای مختلف نیز بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.