تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰
کد خبر : 3392

طباطبایی: افزایش تعداد بازی‌های لیگ، خواسته کارشناسان بسکتبال است

طباطبایی: افزایش تعداد بازی‌های لیگ، خواسته کارشناسان بسکتبال است

رامین طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برگزاری جلسه شورای هماهنگی و برگزاری مسابقات فدراسیون بسکتبال توضیح داد: طبق آیین نامه‌ای که دو سه سال است اجرا می‌شود، ما یک شورای هماهنگی در فدراسیون داریم که قبل از جلسات رسمی با باشگاه‌ها و مراسم قرعه‌کشی لیگ، این جلسه را برگزار می‌کنیم.  او ادامه داد: هدف

رامین طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برگزاری جلسه شورای هماهنگی و برگزاری مسابقات فدراسیون بسکتبال توضیح داد: طبق آیین نامه‌ای که دو سه سال است اجرا می‌شود، ما یک شورای هماهنگی در فدراسیون داریم که قبل از جلسات رسمی با باشگاه‌ها و مراسم قرعه‌کشی لیگ، این جلسه را برگزار می‌کنیم. 

او ادامه داد: هدف از برگزاری این جلسه بازبینی آیین نامه و شناسایی نقاط ضعف و قوت برگزاری لیگ در  فصل گذشته بود. این جلسه با نماینده چهار باشگاه، مربیان، بازیکنان، هیات‌های ورزشی که باشگاهشان در لیگ است و با حضور کارشناسانی خبره برگزار شد که تصمیمات خوبی هم به همراه داشت.

رئیس فدراسیون بسکتبال با بیان اینکه جلسه شورای هماهنگی یک جلسه مشورتی است، توضیح داد: در این جلسه بررسی‌ها انجام و نقطه نظرات مختلفی هم مطرح شد، در جلسات رسمی فدراسیون برای لیگ آخرین تصمیم‌ها گرفته و تصویب خواهند شد. 

او در پاسخ به این سوال که اصلی‌ترین موضوع جلسه روز دوشنبه چه بود، توضیح داد: در این جلسه سه روش برای برگزاری لیگ امسال مطرح شد همگی آن‌ها اصلی‌ترین هدفشان، بالا بردن تعداد بازی‌های تیم‌ها در لیگ است. به عنوان مثال برگزاری برگزاری لیگ‌ لیگ در یک گروه ۱۶ تیمی یا برگزاری بازی‌ها در دو گروه ۸ تیمی، از جمله پیشنهادات قابل بحث هستند.

طباطبایی در پاسخ به این سوال که آیا اعضای جلسه روی شیوه خاصی اجماع بیشتری داشته‌اند؟ توضیح داد: همانطور که اعلام کردم یکی از موضوعات بالا بردن تعداد بازی‌هاست. به عنوان‌ مثال اگر بخواهیم لیگ را به صورت یک گروه ۱۶ تیمی برگزار کنیم، در هر هفته باید ۸ بازی برگزار شود که کار بسیاری سختی است. ما بحث زمان را هم در نظر داریم که باید با یک برنامه ریزی دقیق بهترین روش را انتخاب کنیم.

او تاکید کرد: ما در این فصل بازی‌های مهمی را برای تیم ملی نیز در پیش داریم که باید با یک برنامه مناسب کارها را پیش ببریم. ما مسابقاتی چون کاپ آسیا را در پیش داریم که باید پس از یک لیگ خوب، تیم را برای این مسابقات نیز آماده کنیم.

طباطبایی در پایان صحبت‌های خود، درباره دعوت نشدن اصحاب رسانه به این جلسه نیز گفت: به هر حال شرایط سختی وجود دارد و به دلیل اینکه نمی‌خواستیم تعداد حاضرین در شرایط سخت کرونا زیاد باشد، از دعوت کردن اصحاب رسانه خودداری کردیم. البته این جلسه یک شورای مشورتی است و قطعا در جلسات رسمی آینده فدراسیون برای لیگ، اصحاب رسانه را هم دعوت خواهیم کرد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.