تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
کد خبر : 27074

ضرورت صیانت از فضای مجازی/نیروی انتظامی با دست خالی اغتشاشات اخیر را مدیریت کرد

ضرورت صیانت از فضای مجازی/نیروی انتظامی با دست خالی اغتشاشات اخیر را مدیریت کرد

به گزارش ایسنا، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در نشست بصیرتی کارکنان فراجا که در فرماندهی نیروی انتظامی مازندران برگزار شد، اظهار کرد: جامعه نیازمند فضای مسالمت آمیز است باید با کسانی که قصد ایجاد اخلال و اغتشاش در جامعه را دارند برخورد شود. وی داشتن فضای آرام در جامعه را نیازمند اجرای قانون اسلامی

به گزارش ایسنا، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در نشست بصیرتی کارکنان فراجا که در فرماندهی نیروی انتظامی مازندران برگزار شد، اظهار کرد: جامعه نیازمند فضای مسالمت آمیز است باید با کسانی که قصد ایجاد اخلال و اغتشاش در جامعه را دارند برخورد شود.
وی داشتن فضای آرام در جامعه را نیازمند اجرای قانون اسلامی دانست و ادامه داد: برای داشتن جامعه‌ای همراه با صلح و آرامش نیازمند همکاری مردم با حافظان امنیت است.
نماینده ولی فقیه در مازندران با استناد به آیات قرآن مبنی بر وجود خطر شیطان که دشمن صلح و امنیت است، گفت: شیطان خواهان تفرقه، جنگ، آدمکشی و درگیری در جامعه است باید برای مقابله با اهداف دشمن آشکار، حافظان امنیت بحران‌ها را مدیریت کنند تا جامعه دچار ناامنی نشود.
این مسئول افزود: دشمن برای اجرای اهداف خود حرکت تدریجی دارد. به طور مثال: با ایجاد فضای مجازی ناامن، دین و ایمان جوانان و نوجوانان را گرفته است.
لائینی، وظیفه ایجاد حفظ امنیت به طور مستقیم را برعهده نیروی انتظامی دانست و یادآور شد: نیروی انتظامی در کنار سایر حافظان امنیت در خط مقدم است. این سربازان در زیر پرچم صلح و امنیت قرار دارند.
وی با اشاره به اینکه جامعه در شرایط عادی به اهمیت کار نیروی انتظامی پی نمی‌برد اما در حالت بحران این رسالت خطیر خودش را نشان می‌دهد، تصریح کرد: در ناآرامی‌های اخیر که دشمن ایجاد کرد نیروی انتظامی با کمترین امکانات و با دست خالی فضای جامعه را آرام و امنیت را حاکم کرد همین کار باعث ایجاد اعتماد مردم به حافظان امنیت می‌شود.
نماینده ولی فقیه در مازندران، اظهار کرد: اغتشاشات اخیری که در کشور راه اندازی شد گرچه ابعاد جدیدی داشت اما بسیاری از صاحبنظران معتقدند شرایطی که ۴۰ سال اخیر پشت سر گذاشتیم به مراتب سخت‌تر از این ناآرامی‌ها بود که به زودی جمع می‌شود.
این مسئول با اعتقاد بر اینکه بازده سرمایه اجتماعی و اعتماد مردمی به نیروی انتظامی در سال‌های آینده نشان داده می‌شود، گفت: نیروی انتظامی در اغتشاشات اخیر با دست خالی با آشوبگرانی روبه‌رو بود که با استعمال مواد مخدر و مصرف مشروبات الکلی در جامعه ناامنی ایجاد کرده بودند.
محمدی لائینی یادآور شد: بیشترین کاربرد سلاح گرم در کشورهای خارجی است اما در کشورما با رعایت رافت اسلامی بحران مدیریت شد به گونه‌ای که مردم از مظلومیت نیروی انتظامی ناراحت بودند.
 وی با اشاره به اینکه در جامعه‌ای که امنیت است احساس امنیت هم باید حاکم باشد، گفت: هنوز التهابات جامعه فروکش نکرد؛ درآینده‌ای نزدیک امنیت همه جانبه در کشور حاکم می‌شود.
نماینده ولی فقیه در مازندران، اظهار کرد: دشمنان با بکارگیری بیشترین توان و تکنولوژی رسانه‌ای و اطلاعاتی جنگ جهانی رسانه‌ای را در فضای مجازی ایجاد کردند و فضای مجازی به قتلگاه جوانان تبدیل شد.
این مسئول با تاکید براینکه باید برای مبارزه با شیطان فکر اساسی و طرح جامع داشته باشیم، گفت: تا صحبت از اجرای طرح صیانت می‌شود صدای شیطان بلندتر خواهد شد برخی هم با دشمنان همصدا شده و در کار اختلال ایجاد می‌کنند.
محمدی لائینی در بخش پایانی سخنانش ضمن قدردانی از ایثارگری‌های نیروی انتظامی در مازندران، خاطرنشان کرد: لازم است زحمت‌کشان عرصه امنیت در نیروی انتظامی از نظر مادی و معنوی مورد توجه قرار گیرند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.