ضرورت بهبود کیفیت خدمات پیام رسانهای داخلی در راستای رضایت مردم
وزیر ارتباطات گفت: پیامرسانهای داخلی باید با بهبود و ارتقای کیفیت خدمات به افزایش رضایتمندی مردم به عنوان اصلی ترین مولفه ارتقای سرمایه اجتماعی کشور کمک کنند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سیدستار هاشمی در نشستِ خدمات پایه شبکه ملی اطلاعات که با حضور جمعی از معاونان وزارتخانه و مدیران سکوها و پیام رسان های بومی برگزار شد، اظهار داشت: پلتفرمها (سکوهای) بومی به مرحلهای از بلوغ رسیدهاند که توان حضور در عرصه بینالمللی را دارند.
وی تصریح کرد: وزارت ارتباطات حمایتهای خود را از سکوها و پیامرسانهای بومی متناسب با اقتضات و شرایط روز دنبال میکند.
وزیر ارتباطات با اشاره به ظرفیت موجود در توسعه فعالیت های سکوهای بومی در عرصه بین المللی و منطقه ای تاکید کرد که زمان ورود این سکوها به عرصه بینالملل فرا رسیده است و ما در دولت چهاردهم این رویکرد را با جدیت میکنیم.
هاشمی گفت: وقتی از حمایت هدفمند از سکوها و پیام رسان های داخلی صحبت میکنیم؛ منظور حمایتی است که در راستای اهداف جدید تعیین و ترسیم شده و مهمترین هدف ما نیز در حال حاضر، حضور پیامرسانهای کشورمان در عرصه بینالمللی به ویژه در میان کشورهای منطقه و یا کشورهای همپیمان همچون سازمان همکاریهای اقتصادی شانگهای یا گروه بریکس است.
وزیر ارتباطات در ادامه یکی از موانع فراروی ارائه خدمات بر بستر سکوها و پیامرسانهای داخلی را “حبس دادههای مردم توسط برخی نهادها و سازمانهای دولتی” عنوان و تاکید کرد: در دولت جدید، حتما قانون دادهها و اطلاعات ملی (دوام) را برای آزادسازی دادههای مردم با جدیت پیگیری میکنیم تا هم زندگی مردم تسهیل شود و هم خدمترسانی بر بستر سکوهای داخلی توسعه پیدا کند.
برچسب ها :وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0