به گزارش خبرنگار مهر، هومن رازدار امروز (سهشنبه) در جریان نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر با بیان اینکه رویکرد مدیریت جدید سازمان توسعه تجارت، حمایت از برگزاری نمایشگاههای تخصصی و پاویونها در دیگر کشورها است، اظهار کرد: با فروکش کردن کرونا شاهد رونق صنعت نمایشگاهی در کل جهان و ایران هستیم.
مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران افزود: ماموریت شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران، کمک به توسعه صادرات و توسعه تجارت در کشور است. صنعت نمایشگاهی و بهویژه سایت نمایشگاه بینالمللی تهران را قطب و نقطه دور زدن تحریم ها می دانیم، زیرا جایگاهی است که شرکت های خارجی میتوانند در آن حضور یافته و شرکتها و تولیدکنندگان داخلی میتوانند به معرفی محصولات و دستاوردهای خود بپردازند و ما همواره در حال تدبیر برای بی اثر کردن تحریم ها هستیم.
وی گفت: در ماههای گذشته تفاهمنامهای با مرکز نمایشگاهی مسکو منعقد کردیم و حدود سه هفته پیش نمایشگاهی در کازان روسیه با موضوع اکسپوی حلال نیز برگزار شد. همزمان شرکت سهامی نمایشگاه ها به دنبال حضور نمایشگاهی در چند کشور است تا پایان سال بتوانیم رشد مطلوبی در حضور در دیگر کشورها دست یابیم.
رازدار خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین ابزارهای معرفی توانمندی های تولیدکنندگان و صنعتگران ایرانی در خارج از کشور، برگزاری نمایشگاه ها به معنای برپایی پاوون ها، نشستهای بی تو بی و ایونتهاست و در تلاشیم این موارد را با هم و در کنار هم به پیش ببریم.
وی همچنین با اشاره به نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر، گفت: این دوره از نمایشگاه در فضایی به مساحت سه هزار متر مربع و به صورت تخصصی برگزار شده که امسال کیفیت بالایی را در آن شاهد هستیم. این دوره از نمایشگاه با هدف افزایش بازدهی تولید و ورود به بازارهای صادراتی و همچنین ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان داخلی در جهت ارتقای کیفیت تولید برگزار میشود.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0