تاریخ انتشار : شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸
کد خبر : 189

صعود رضایی و عبدولی به فینال کشتی فرنگی نوجوانان جهان/ ۲ طلا و ۲ برنز در انتظار ایران

صعود رضایی و عبدولی به فینال کشتی فرنگی نوجوانان جهان/ ۲ طلا و ۲ برنز در انتظار ایران

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های ۵ وزن دوم و پایانی کشتی فرنگی نوجوانان جهان ۲۰۲۱ که در بوداپست مجارستان در حال برگزاری است، سیدمصطفی رضایی در ۶۰ و علیرضا عبدولی در ۷۱ کیلوگرم راهی نیمه‌نهایی شدند و ابوالفضل شهرکی‌نیا نیز در ۵۱ کیلوگرم حذف شد. در وزن ۶۰ کیلوگرم سیدمصطفی رضایی در دیدار نیمه‌نهایی

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های ۵ وزن دوم و پایانی کشتی فرنگی نوجوانان جهان ۲۰۲۱ که در بوداپست مجارستان در حال برگزاری است، سیدمصطفی رضایی در ۶۰ و علیرضا عبدولی در ۷۱ کیلوگرم راهی نیمه‌نهایی شدند و ابوالفضل شهرکی‌نیا نیز در ۵۱ کیلوگرم حذف شد.

در وزن ۶۰ کیلوگرم سیدمصطفی رضایی در دیدار نیمه‌نهایی به مصاف خورزوانیدزه از گرجستان رفت و در پایان با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شد و به فینال راه یافت. وی برای کسب مدال طلا فردا به مصاف رازاک بیشکف از قرقیزستان می‌رود.

رضایی پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس مقابل عزیزبک یولدوشیف از ازبکستان ۵ بر ۲ به برتری رسید. وی سپس مقابل عبدالله سلیم‌اف از روسیه در یک مبارزه سخت با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز شد و به نیمه‌نهایی صعود کرد.

در وزن ۷۱ کیلوگرم علیرضا عبدولی نیز در دیدار نهایی مقابل روسلان نورولایف از جمهوری آذربایجان در یک مبارزه برتر با نتیجه ۷ بر ۲ پیروز شد تا ایران صاحب دومین و آخرین فینالیست خود در این مسابقات شود.

عبدولی پیش از این در دور اول مقابل نورل دویشونبکوف از قرقیزستان با نتیجه ۹ بر صفر به برتری رسید. وی در دور بعد به مصاف تورنیکه میکلادزه از گرجستان رفت و در پایان با نتیجه ۷ بر ۴ پیروز شد و به یک چهارم نهایی رسید. عبدولی در این مرحله نیز با نتیجه قاطع ۹ بر صفر مقابل میرزویف از اوکراین پیروز شد و به نیمه نهایی رسید.

در وزن ۴۵ کیلوگرم علی احمدی‌وفا در دور اول مقابل لونت فیگ از مجارستان ۵ بر صفر پیروز شد. وی در دور بعد مقابل نیکیتا دمنتیف از اوکراین با نتیجه یک بر یک شکست خورد و با توجه به فینالیست شدن رقیبش راهی گروه بازنده‌ها شد. وی برای رسیدن به رده‌بندی باید از سد ماکسیم زاخارو از بلاروس عبور کند.

اما در وزن ۵۱ کیلوگرم ابوالفضل شهرکی‌نیا در دور اول به مصاف کادین ویلیامز از آمریکا رفت و در پایان با نتیجه ۶ بر ۳ شکست خورد و با توجه به شکست ۸ بر صفر این کشتی‌گیر آمریکایی در دور بعد مقابل کشتی‌گیر ازبک، شهرکی‌نیا از دور رقابت‌ها کنار رفت تا ششمین حذف شده کشتی فرنگی ایران در این مسابقات باشد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم علی جلالی عبدالوند پس از استراحت در دور نخست، به مصاف ابوبکر خاسلاخانوف از بلاروس رفت و در پایان با نتیجه ۱۳ بر ۴ شکست خورد و با توجه به فینالیست شدن حریفش راهی گروه بازنده‌ها شد. وی در این مرحله به مصاف حریفی از استونی می‌رود و در صورت برد در رده‌بندی با حریف ارمنستانی مبارزه می‌کند.

پیش از این در جریان برگزاری رقابت‌های ۵ وزن نخست این رقابت‌ها، سامان ناصری‌پور در وزن ۴۸، سام دلیری در ۵۵، سید محمدمهدی میری در ۶۵، امیررضا آریامقدم در ۸۰ و امید پایدار در وزن ۱۱۰ کیلوگرم با شکست مقابل رقبایشان حذف شدند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.