تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
کد خبر : 10258

صعود اسکرا به یک هشتم نهایی کاپ اروپا در شب نیکمت‌نشینی عبادی‌پور

صعود اسکرا به یک هشتم نهایی کاپ اروپا در شب نیکمت‌نشینی عبادی‌پور

به گزارش ایسنا، ‌در دیدار برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های کاپ اروپا تیم اسکرا بلخاتوف لهستان توانست تیم دوکلا لیبرک جمهوری چک را شکست دهد و به دور بعدی این رقابت ها صعود کند. پیروزی برای اسکرا در حالی به دست آمد که این تیم در دور رفت موفق شده بود همین تیم

به گزارش ایسنا، ‌در دیدار برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های کاپ اروپا تیم اسکرا بلخاتوف لهستان توانست تیم دوکلا لیبرک جمهوری چک را شکست دهد و به دور بعدی این رقابت ها صعود کند. پیروزی برای اسکرا در حالی به دست آمد که این تیم در دور رفت موفق شده بود همین تیم را شکست دهد و باتوجه به پیروزی در دور برگشت به مرحله یک هشتم نهایی کاپ اروپا صعود کند.

پیروزی اسکرا در دیدار رفت با نتیجه ۳ بر صفر بود اما در دیدار برگشت این تیم موفق شد با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی برسد و به دور بعدی صعود کند.  

میلاد عبادی پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران که برای تیم اسکرا بلخاتوف بازی می کند با نظر کواچ، سرمربی این تیم به استراحت پرداخت. یاران عبادی پور در این بازی با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۷، ۲۳ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی دست یافتند.

با توجه به نتایج کسب شده تیم والیبال اسکرا در مرحله یک هشتم نهایی کاپ اروپا به مصاف تیم نفتوهیمیک بروگاس بلغارستان خواهد رفت.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.