تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
کد خبر : 27601

صالحی: ۲ میلیون تقاضای مردمی در دور اول سفرهای استانی مطرح شد

صالحی: ۲ میلیون تقاضای مردمی در دور اول سفرهای استانی مطرح شد

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین احمد صالحی در حاشیه در دومین نشست هم اندیشی با مدیران کل دفاتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی و مسئولین سامد استانداری‌های سراسر کشور اظهار کرد: این جلسه برای هم‌اندیشی در جهت ارتقای خدمت‌رسانی به مردم برگزار شد. در دور اول سفرهای استانی رئیس جمهور با حدود ۲

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین احمد صالحی در حاشیه در دومین نشست هم اندیشی با مدیران کل دفاتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی و مسئولین سامد استانداری‌های سراسر کشور اظهار کرد: این جلسه برای هم‌اندیشی در جهت ارتقای خدمت‌رسانی به مردم برگزار شد. در دور اول سفرهای استانی رئیس جمهور با حدود ۲ میلیون تقاضای مردمی به دولت رسیده است که به حدود ۸۳ درصد این تقاضاها در چرخه رسیدگی قرار دارد و  ۱۷ درصد هم  در حال پیگیری نهایی و پاسخگویی است.
وی ادامه داد: غیر از سفرهای استانی، بیش از ۷۸۰ هزار مراجعه، مکاتبه و تماس تلفنی به مرکز ارتباطات مردمی انجام شده است که به ۸۳ درصد تقاضاها رسیدگی و پاسخ داده شده اس، یعنی درخواست‌ها در چرخه رسیدگی قرار گرفته و منابع آن تامین شده است. شاید کسی خودش مشکل ضامن داشته باشد که آن موضوع دیگری است ولی ما زمینه خدمت به مردم را فراهم کرده‌ایم. تمامی درخواست‌ها چه اقناعی، چه راهنمایی و چه اقدام قانونی را انجام داده‌ایم. دستور رییس جمهور هم این است که به همه تقاضاها پاسخ داده شود.
صالحی درباره دلیل تعداد درخواست‌ها به دولت گفت: یک دلیل امید مردم به پاسخگویی دولت و دلیل دیگر این است که در دوره‌های گذشته سفرهای استانی به این تعداد انجام نشده است و مسئولان کمتر بین مردم حضور می یافتند. ما تلاش کردیم، حتی خود وزرا در سفرهای استانی به تماس های تلفنی مردم پاسخ دهند. اکنون مطالبات گذشته مردم که رسوب کرده بود به دولت مطرح می شود. ما افتخار می کنیم پاسخگوی مردم باشیم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.