تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
کد خبر : 25731

شکست واترپلوی ایران مقابل چین در نیمه نهایی آسیا

شکست واترپلوی ایران مقابل چین در نیمه نهایی آسیا

به گزارش ایسنا، در هفتمین روز از مسابقات واترپلوی قهرمانی 2022 آسیا در تایلند، تیم ملی ایران در مرحله نیمه نهایی مقابل چین به آب زد. شاگردان چیریچ در پایان ۴ ست با نتیجه نزدیک ۱۰ بر ۱۱ (۳ – ۳، ۳ – ۱، ۲ – ۵ و ۲ – ۲) مقابل این تیم شکست

به گزارش ایسنا، در هفتمین روز از مسابقات واترپلوی قهرمانی 2022 آسیا در تایلند، تیم ملی ایران در مرحله نیمه نهایی مقابل چین به آب زد. شاگردان چیریچ در پایان ۴ ست با نتیجه نزدیک ۱۰ بر ۱۱ (۳ – ۳، ۳ – ۱، ۲ – ۵ و ۲ – ۲) مقابل این تیم شکست خوردند و از رسیدن به فینال این مسابقات بازماندند.

ملی‌پوشان ایران پیش از این با برتری برابر هند، کره‌جنوبی، قزاقستان، تایلند و هنگ کنگ به این مرحله رسیده بودند.

دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی میان قزاقستان و ژاپن خواهد بود. این دیدار از ساعت ۱۶:۰۰ امروز برگزار خواهد شد تا تکلیف حریف ایران در مرحله رده‌بندی مشخص شود.

همچنین شاگردان چیریچ برای کسب سهمیه جهانی باید منتظر دیدار ژاپن و قزاقستان باشند. در صورت فینالیست شدن ژاپن، ایران باز هم شانس کسب سهمیه جهانی را خواهد داشت و باید صاحب مدال برنز شود.

تیم ملی واترپلوی ایران تاکنون یک مدال طلا در بازی های آسیایی ۱۹۷۴ تهران و یک مدال برنز در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا به دست آورده است اما در مسابقات قهرمانی آسیا مدالی نداشته است.

رقابت‌های واترپلو قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ که به میزبانی تایلند در حال برگزاری است حکم انتخابی قهرمانی جهان ۲۰۲۳( فوکوکا ژاپن) را دارد و به غیر از ژاپن میزبان مسابقات قهرمانی جهان، دو تیم دیگر از این مسابقات سهمیه حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان را کسب می‌کنند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.