تاریخ انتشار : جمعه ۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
کد خبر : 6553

شکست دختران والیبال سایپا در جام باشگاه‌های آسیا

شکست دختران والیبال سایپا در جام باشگاه‌های آسیا

به گزارش ایسنا، تیم والیبال زنان سایپا به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا امروز(جمعه) در اولین دیدار خود مقابل سوپریم چونبوری تایلند به میدان رفت و در نهایت با نتیجه سه بر یک شکست خورد. سایپا تنها در ست دوم این دیدار برنده شد.  شبنم علیخانی، پاسور سایپا تنها بازیکنی بود که در

به گزارش ایسنا، تیم والیبال زنان سایپا به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا امروز(جمعه) در اولین دیدار خود مقابل سوپریم چونبوری تایلند به میدان رفت و در نهایت با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

سایپا تنها در ست دوم این دیدار برنده شد. 

شبنم علیخانی، پاسور سایپا تنها بازیکنی بود که در جریان مشابقه ماسک زده بود. 

ست اول: ۲۵ – ۲۳ تایلند

نماینده تایلند با رسیدن به امتیاز ۸ اولین وقت استراحت فنی را گرفت. در ادامه بازی پایاپای این دو تیم ادامه داشت و ۱۶ بر ۱۵ دومین وقت استراحت فنی به نفع نماینده ایران بود. تایلند در حالی که ۱۹ بر ۱۷ از ایران عقب بود بازی را به تساوی ۱۹ بر ۱۹ کشاند و همین باعث شد تا مریم هاشمی، سرمربی سایپا درخواست وقت استراحت کند.

تایلند در ادامه برتری خود را حفظ کرد و ۲۴ بر ۲۱ پیش افتاد که هاشمی دومین وقت استراحت را برای تیم خود درخواست کرد. بازیکنان ایران پس از ورود به زمین دو امتیاز پیاپی کسب کردند و نتیجه را به ۲۴ بر ۲۳ رساندند تا تایلند درخواست وقت استراحت کند. در نهایت حریف به امتیاز ۲۵ رسید و برنده این ست شد.

ست دوم: ۲۵ – ۲۲ ایران

ست دوم هم پایاپای دنبال شد اما ایران از حریف خود فاصله گرفت و ۸ بر ۶ اولین وقت استراحت فنی را گرفت. در حالی که ایران یک امتیاز پیش بود آبشار مونا آشفته به بیرون از زمین رفت که پس از بررسی درخواست ویدئو چک از سوی ایران، امتیاز به درستی به تایلند تعلق گرفته بود و بازی به تساوی ۹ بر ۹ رسید. هرچند ایران در اکثر دقایق پیش بود اما تایلند زودتر از ایران به امتیاز ۱۶ رسید و وقت استراحت فنی دوم را در نتیجه ۱۶ بر ۱۵ گرفت. با ورود تیم‌ها به زمین ساپیا سه امتیاز پیاپی گرفت و ۱۸ بر ۱۶ پیش افتاد که تایلند درخواست وقت استراحت فنی کرد. در ادامه تایلند بارها بازی را به تساوی کشاند اما در نهایت ساپیا ۲۵ بر ۲۲ پیروز این ست بود.

ست سوم: ۲۵ – ۱۳ تایلند

این ست با برتری تایلند آغاز شد و این تیم برتری خود را حفظ کرد و بیش از سه امتیاز از نماینده ایران پیش بود. در حالی که سایپا ۱۲ بر ۷ از حریف خود عقب بود، هاشمی تقاضای وقت استراحت کرد اما اختلاف امتیاز کم نشد و حریف ۱۶ بر ۱۰ تیم برتر میدان بود. با ورود دو تیم به زمین نتیجه ۱۹ بر ۱۱ دنبال شد و هاشمی درخواست وقت استراحت کرد اما نماینده ایران در نهایت این ست را ۲۵ بر ۱۳ واگذار کرد.

ست چهارم: ۲۵ – ۱۳ تایلند

تایلند ست چهارم هم تیم برتر میدان بود و ۶ امتیاز از ایران پیش افتاد. بازی در حالی به وقت استراحت فنی دوم رسید که تایلند ۱۶ بر ‌۷ از ایران پیش بود. به تدریج اختلاف امتیاز به ۱۰ رسید و والیبالیست‌های سایپا ۱۸ بر ۸ عقب افتادند. در نهایت تایلند ۲۵ بر۱۳ برنده این ست و بازی شد.

تیم سایپا فردا در دومین دیدار خود از گروه B مسابقات مقابل آلتای قزاقستان به میدان می‌رود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.