تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۴:۳۹
کد خبر : 19938

شروع لیگ برتر دارا و ندارها

شروع لیگ برتر دارا و ندارها

به گزارش ایسنا، فصل جدید لیگ فوتسال در حالی امروز (پنج‌شنبه) با دو دیدار در شهرهای مختلف برگزار می‌شود که گیتی پسند، مدعی عنوان قهرمانی برابر سفیر گفتمانی قرار می‌گیرد که به تازگی امتیازش را از سپاهان اصفهان خرید زیرا که زردپوشان اصفهانی حاضر نبودند که در فصل جدید لیگ برتر فوتسال تیم‌داری کنند. شاگردان

به گزارش ایسنا، فصل جدید لیگ فوتسال در حالی امروز (پنج‌شنبه) با دو دیدار در شهرهای مختلف برگزار می‌شود که گیتی پسند، مدعی عنوان قهرمانی برابر سفیر گفتمانی قرار می‌گیرد که به تازگی امتیازش را از سپاهان اصفهان خرید زیرا که زردپوشان اصفهانی حاضر نبودند که در فصل جدید لیگ برتر فوتسال تیم‌داری کنند. شاگردان محمد کشاورز فصل سختی را برای تکرار قهرمانی دارند و ساعت ۱۷ روز پنج‌شنبه شروع ماراتن سخت تیم اصفهانی‌ است.

دیگر دیدار روز پنج‌شنبه در حالی بین فولاد زرند کرمان و فرش‌آرا برگزار می‌شود که فولاد زرند این فصل می‌تواند در حد یک مدعی حاضر شود. این تیم بازیکنانی چون میلاد چراغی، هاشم شیرعلی و امیر مرادی را به خدمت گرفته است و آماده دیدار با فرش‌آرایی است که در روزهای آخر آماده حضور در لیگ برتر فوتسال شد. این تیم مشهدی که به دلیل مشکلات مالی قصد تیمداری در لیگ این فصل را نداشت، در روزهای آخر و با همت مسئولان استانی مشکلاتش تا حدودی حل شد تا بتواند به کرمان سفر کند و در هفته نخست مهمان فولاد زرند باشد.

پنج دیدار نیز در روز جمعه برگزار می‌شود که در مهم‌ترین دیدار، مس سونگون، نایب قهرمان فصل گذشته به مصاف زندی بتنی می‌رود که این تیم هم در روزهای آخر، آماده حضور در لیگ برتر شد و حتی نتوانست خود را به اندازه کافی تقویت کند. این تیم مازندرانی حتی میزبانی‌اش را به شهر نوشهر تا در این شهر از نایب قهرمان فصل گذشته پذیرایی کند. مهدی جاوید، محمدرضا سنگ‌سفیدی و محمد طاهری از جمله مهم‌ترین خریدهای مسی‌ها در فصل نقل و انتقالات بود تا آن‌ها بتوانند دوباره قهرمانی را از نماینده اصفهان پس بگیرند. کراپ الوند، تیم سوم فصل گذشته در حالی برابر قند کاترین قرار می‌گیرد که با جذب بازیکنانی چون  سعید مومنی و فرید نادری، آماده رقابت با ۲ مدعی اصلی قهرمانی یعنی مس و گیتی‌پسند شدند. مهمان مازندرانی یعنی قند کاترین آمل نیز با خرید امتیاز راگا شهرری مجوز حضور در لیگ برتر فوتسال را کسب کردند و با جذب ۱۸ بازیکن، آماده رقابت در لیگ یک شوند. تیم تازه لیگ برتری شده گهر زمین سیرجان که فصل فوق‌العاده‌ای را در لیگ یک داشت، در فرصت کمی در فصل نقل و انتقالات داشت، علی رستمی و امیرحسین کهزادی را جذب کرد تا بتواند در سیرجان از چیپس کامل پذیرایی کند. تیم مشهدی نیز پیش‌فصل بدون حاشیه ای را داشت و با جذب ۷ بازیکن جدید، خود را برای فصل جدید لیگ برتر فوتسال تقویت کرد.

سن‌ایچ ساوه و مقاومت البرز دو تیم دیگری هستند که باید از ساعت ۱۷ روز جمعه به مصاف هم روند. این دو تیم هم پیش‌فصل بدون حاشیه در نقل و انتقالات فعالیت کردند و پس از برگزاری چند بازی دوستانه، روز جمعه در هفته اول لیگ فوتسال به مصاف هم می‌روند. فردوس قم، تیم پرحاشیه پیش‌فصل لیگ برتر فوتسال که در هفته پایانی منجر به شروع لیگ حاضر به شرکت در مسابقات لیگ برتر شد، در حالی میزبان صنایع پشتیبان هرمزگان است که با وجود جدایی تعداد زیادی از بازیکنانش، توانست ۸ بازیکن جدید را در فرصت کوتاهی که داشت جذب کند تا حداقل در هفته نخست مقابل مهمان تازه‌ واردش کم نیاورد. صنایع پشتیبان هرمزگان که این شهر را پس از ۴ سال در لیگ فوتسال صاحب نماینده کرد، قرارداد بسیاری از بازیکنان خود را تمدید کرد تا ساختار اصلی تیم خود را حفظ کند. این تیم ۷ بازیکن جدید نیز کسب کرد تا برابر فردوس قم تیم دست و پا بسته‌ای به حساب نیاید.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.