تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴:۳۶
کد خبر : 16499

شاگردان نویدکیا در تلاش برای صعود/ جنگ صدرنشینی فولاد و الاهلی

شاگردان نویدکیا در تلاش برای صعود/ جنگ صدرنشینی فولاد و الاهلی

به گزارش ایسنا، در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، امشب سپاهان و بامداد فردا(چهارشنبه) فولاد به عنوان نمایندگان ایران در شهرهای جده و بریده با حریفان آسیایی خود به رقابت خواهند پرداخت. فولادی‌ها با پیروزی هفته گذشته مقابل الغرافه صعود خود را قطعی کردند. جزییات رقابت‌ فولاد و سپاهان مقابل حریفان‌شان را در

به گزارش ایسنا، در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، امشب سپاهان و بامداد فردا(چهارشنبه) فولاد به عنوان نمایندگان ایران در شهرهای جده و بریده با حریفان آسیایی خود به رقابت خواهند پرداخت. فولادی‌ها با پیروزی هفته گذشته مقابل الغرافه صعود خود را قطعی کردند.

جزییات رقابت‌ فولاد و سپاهان مقابل حریفان‌شان را در ادامه می‌خوانید:

گروه :C فولاد ایران – شباب الاهلی امارات / ساعت ۰۰:۴۵ دقیقه بامداد چهارشنبه

فولادی‌ها پس از پیروزی مقابل الغرافه با ۱۱ امتیاز به صدر جدول گروه خود رسیدند و صعودشان را به مرحله حذفی قطعی کردند. با این وجود هنوز سرنوشت تیم صدرنشین مشخص نشده است و فولادی‌ها می‌توانند با یک تساوی مقابل شباب الاهلی با عملکردی خوب مرحله گروهی را به پایان رساندند. آن‌ها با وجود این‌که جزو ضعیف‌ترین تیم‌ها در گلزنی هستند اما توانسته‌اند بهترین تیم در خط دفاع شوند. شاگردان نکونام در ۵ بازی خود تنها یک گل دریافت کرده‌اند.

در مقابل شباب الاهلی در دور برگشت مرحله گروهی از دو بازی خود ۶ امتیاز کسب کرده و روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد. اماراتی‌ها با قدرت پا به این مسابقه خواهند گذشت. با این وجود مهدی علی، سرمربی الاهلی از عملکرد بازیکنان ایرانی خود راضی نیست و مهدی قائدی و احمد نوراللهی را از لیست تیم خود خط زده است.

تقابل دو تیم در دیدار رفت با تساوی یک بر یک به پایان رسیده است و باید دید کدام تیم در این دیدار می‌تواند موفق تر عمل کند.

در دیگر دیدار این گروه آخال ترکمنستان و الغرافه قطر ساعت ۰۰:۴۵ بامداد چهارشنبه به مصاف هم می‌روند.

گروه D: ایران – الدحیل قطر/ ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه سه‌شنبه

صعود شاگردان کرسپو به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا قطعی شده است. آن‌ها توانستند عملکرد درخشانی از خود نشان دادند و با خیال راحت در هفته آخر مقابل سپاهان قرار می‌گیرند. حتی شکست در این دیدار جایگاه الدحیل را تغییر نمی‌دهد و آن‌ها به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله بعد خواهند شد.

سپاهانی‌ها ۷ امتیازی هستند و در رده سوم گروه خود قرار دارند. آن‌ها در بین تیم‌های سوم و چهارم گروه‌های منطقه غرب، تنها تیمی هستند که شانس صعود دارند. سپاهانی‌ها برای صعود به مرحله بعد علاوه بر پیروزی مقابل الدحیل باید چشم به نتیجه دیدار التعاون و هم‌چنین نتایج دیگر تیم‌های گروه‌های دیگر نیز داشته باشند.

مغانلو، کریمی و احمدزاده سه غایب کلیدی طلایی‌پوشان هستند و همین مساله کار را برای آن‌ها سخت تر از قبل کرده است. در مقابل معز علی نیز به دلیل دو اخطاره شدن نمی‌تواند تیمش را مقابل سپاهان همراهی کند. غیبت ستارگان دو تیم روی کیفیت این دیدار تاثیرگذار خواهد بود.

در دیگر دیدار این گروه پاختاکور ازبکستان و التعاون عربستان ساعت ۰۰:۴۵ بامداد فردا (چهارشنبه) به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.