تاریخ انتشار : جمعه ۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
کد خبر : 27239

سومی طباطبایی در مسابقات شطرنج اسپانیا

سومی طباطبایی در مسابقات شطرنج اسپانیا

به گزارش ایسنا، سید محمد امین طباطبایی که در مسابقات سیتگس اسپانیا شرکت کرده بود، در دور دهم این مسابقات به مصاف نماینده هند رفت و به پیروزی رسید. با این پیروزی، ملی‌پوش شطرنج ایران ۸ امتیازی شد و در رده سوم این رقابت‌ها قرار گرفت. تنها باخت طباطبایی در دور اول ثبت شد؛ جایی که

به گزارش ایسنا، سید محمد امین طباطبایی که در مسابقات سیتگس اسپانیا شرکت کرده بود، در دور دهم این مسابقات به مصاف نماینده هند رفت و به پیروزی رسید. با این پیروزی، ملی‌پوش شطرنج ایران ۸ امتیازی شد و در رده سوم این رقابت‌ها قرار گرفت.
تنها باخت طباطبایی در دور اول ثبت شد؛ جایی که ملی پوش ایران مقابل نماینده‌ای از رژیم صهیونیستی حاضر نشد. سید محمد امین طباطبایی در بازی دوم تا هفتم به پیروزی پیاپی رسید و در بازی هشتم و نهم تن به تساوی داد.
در دور آخر و بازی دهم، ملی پوش شطرنج ایران پیروز شد تا با ۸ امتیاز در رده سوم این مسابقات جا بگیرد. طباطبایی که شانس دهم قهرمانی این رقابت‌ها به شمار می‌رفت با عملکردی خوب حدود ۱۵.۷ واحد ریتینگ زنده خود را افزایش داد.
در این مسابقات، شطرنج باز روسیه که با پرچم فیده در این رقابت‌ها حضور داشت با ۸.۵ امتیاز قهرمان شد.
مهدی غلامی دیگر نماینده ایران در این مسابقات در دور دهم مقابل نماینده آمریکا شکست خورد و ۶ امتیازی باقی ماند. او که شانس ۶۹ قهرمانی به شمار می‌رفت در آخر در رده ۶۳ این مسابقات ایستاد.
به گزارش ایسنا، مسابقات سیتگس یک تورنمنت ۱۰ دور به روش سوییسی بود که از ۱۲ تا ۲۲ دسامبر ۲۰۲۲ در  اسپانیا برگزار شد. در گروه A این مسابقات حدود ۱۵۰ شطرنج باز با یکدیگر به رقابت پرداختند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.