تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
کد خبر : 9588

سفر وزیر ورزش و جوانان به سیستان و بلوچستان

سفر وزیر ورزش و جوانان به سیستان و بلوچستان

به گزارش ایسنا- سید حمید سجادی به اتفاق مشاور رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی و استاندار سیستان و بلوچستان با حضور در گلزار شهدای این شهر با قرائت فاتحه و نثار شاخه‌های گل بر مزار شهیدان با آرمان‌های شهدای سرافراز میهن اسلامی تجدید میثاق کرد. بازدید از مجموعه ورزشی و

به گزارش ایسنا- سید حمید سجادی به اتفاق مشاور رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی و استاندار سیستان و بلوچستان با حضور در گلزار شهدای این شهر با قرائت فاتحه و نثار شاخه‌های گل بر مزار شهیدان با آرمان‌های شهدای سرافراز میهن اسلامی تجدید میثاق کرد.

بازدید از مجموعه ورزشی و سالن کشتی شهرستان زابل و شرکت در مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزشی سیستان و بلوچستان و حضور در ستاد ساماندهی امور جوانان از مهمترین برنامه‌های سفر ۲ روزه وزیر ورزش و جوانان به این استان است.

همچنین بازدید از مجموعه دهکده بزرگ ورزشی و سالن ورزشی ۴۵۰۰ نفری زاهدان از دیگر برنامه‌های سفر سجادی به سیستان و بلوچستان است.

سیستان و بلوچستان دارای بیش‌از ۲ هزار شهید، چهار هزار جانباز،۳۰ هزار ایثارگر و ۴۱۸ آزاده است که در این زمینه شهرستان‌های زاهدان، زابل و ایرانشهر به ترتیب بیشترین تعداد شهدا و جانبازان را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.