تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
کد خبر : 17261

سطح مسابقات قهرمانی کشور بسیار بالاست/برای مسابقات کشورهای اسلامی آماده می‌شوم

سطح مسابقات قهرمانی کشور بسیار بالاست/برای مسابقات کشورهای اسلامی آماده می‌شوم

رضا قاسمی در حاشیه مسابقات قهرمانی دوومیدانی کشور که به میزبانی لرستان در حال برگزاری است به ایسنا گفت: از میزبانی خوب شهر خرم‌آباد در این رقابت‌های مهم نباید چشم پوشی کرد و تمامی امکانات را فراهم کرده‌اند و قابل تقدیر است. وی افزود: سطح این دوره از مسابقات بسیار بالا بوده و انتظار هم

رضا قاسمی در حاشیه مسابقات قهرمانی دوومیدانی کشور که به میزبانی لرستان در حال برگزاری است به ایسنا گفت: از میزبانی خوب شهر خرم‌آباد در این رقابت‌های مهم نباید چشم پوشی کرد و تمامی امکانات را فراهم کرده‌اند و قابل تقدیر است.

وی افزود: سطح این دوره از مسابقات بسیار بالا بوده و انتظار هم همین بوده چرا که قهرمانی کشور است و همه با آمادگی کامل حضور دارند.

این دونده سرعتی ماده ۱۰۰ متر سرعت تیم ملی اظهار کرد: مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور یکی از مهمترین و بزرگترین رویدادهای این رشته محسوب می‌شود و در سایت جهانی نیز رنکینگ خوبی دارد.

قاسمی بیان کرد: این رقابت‌ها و در چنین سطحی کمک بسیار شایانی به بهبود رکوردهای دوومیدانی‌کاران تیم ملی می‌کند.

عضو تیم ملی دوومیدانی ادامه داد: با توجه به اینکه در دوران کرونا مسابقات خیلی کم داریم برگزاری مسابقات قهرمانی قهرمانی کشور باعث بروز و ظهور استعدادها و پدیده‌های دوومیدانی می‌شود و رکوردهای ورزشکاران نیز بهتر شود.

وی تصریح کرد: تمرینات منظمی را پشت سر می‌گذارم و برای مسابقات کشورهای اسلامی آماده می‌شوم و امیدوارم مانند دوره قبل بتوانم مدال طلا را کسب کنم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.