تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
کد خبر : 16613

سرمربی پینگ‌پنگ زنان: هدف ما قهرمانی در بازی‌های کشورهای اسلامی است

سرمربی پینگ‌پنگ زنان: هدف ما قهرمانی در بازی‌های کشورهای اسلامی است

به گزارش ایسنا، تیم ملی تنیس روی میز زنان ایران چند مسابقه مهم چون قهرمانی جهان، بازی‌های کشورهای اسلامی و بازی‌های آسیایی را پیش رو دارد و قرار است که اردوهای آماده‌سازی خود را از ۲۵ اردیبهشت ماه آغاز کند. حمیده ایرانمنش سرمربی تیم ملی در گفت‌وگو با ایسنا به برنامه‌های تیم ملی اشاره و

به گزارش ایسنا، تیم ملی تنیس روی میز زنان ایران چند مسابقه مهم چون قهرمانی جهان، بازی‌های کشورهای اسلامی و بازی‌های آسیایی را پیش رو دارد و قرار است که اردوهای آماده‌سازی خود را از ۲۵ اردیبهشت ماه آغاز کند.

حمیده ایرانمنش سرمربی تیم ملی در گفت‌وگو با ایسنا به برنامه‌های تیم ملی اشاره و بیان کرد: از آنجایی که تقریبا همه ملی‌پوشان ما در لیگ ترکیه توپ می‌زدند، مدتی توقف کردیم تا مسابقه‌شان تمام شود. سپس ۲۵ و ۲۶ فروردین انتخابی تیم ملی را برگزار کردیم و نفر پنجم تیم ملی مشخص شد. تاریخ شروع تمرینات را داده بودم اما چون یکسری اردوهای مشترک با تیم‌های عربی در ایران انجام شد و اردوهای پسران برقرار بود، به مشکل برخوردیم. البته بازیکنان در اردوها به صورت غیررسمی تمرین می‌کنند اما اردوی رسمی ما بعد از مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان و از ۲۵ اردیبهشت در تهران آغاز می‌شود.

او در ادامه افزود: پریناز حاجیلو، مهشیداشتری و فاطمه جمالی‌فر ۱۴ تا ۲۱ اردیبهشت ماه برای برگزاری یک اردوی مشترک با تیم قطر به این کشور اعزام می‌شوند. الینا رحیمی و شیما صفایی در این تاریخ انتخابی تیم ملی جوانان را دارند و نمی‌توانند در این اردو شرکت کنند. از طرفی ندا شهسواری هم در لیگ ترکیه بازی می‌کند و امکان اعزامش وجود ندارد. جدا از این اردو چند رویداد بین‌المللی را هم در نظر گرفته‌ایم که منوط به پذیرش فدراسیون است.

ایرانمنش در مورد احتمال حفظ مقام قهرمانی دور قبل در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: همه تلاش و هدف ما این است که خوش رنگ‌ترین مدال را بگیریم اما باید واقع بین هم باشیم. رقبای ما مثل آذربایجان و ترکیه واقعا سرمایه‌گذاری می‌کنند، خیلی از بازیکنان ترکیه در لیگ اروپا توپ می‌زنند و سطح بازی‌شان خیلی خوب شده است. از طرفی بازیکنان ما هم دائم در حال تغییر هستند و تجربه بین‌المللی ملاکی اصلی برای مسابقات است. با این حال تمام تلاش‌مان را برای کسب مقام به کار می‌گیریم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.