تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۴:۳۵
کد خبر : 19754

سرمربی تیم ملی تپانچه: باید با تیم آماده راهی مسابقات قهرمانی جهان شویم

سرمربی تیم ملی تپانچه: باید با تیم آماده راهی مسابقات قهرمانی جهان شویم

سرمربی تیم ملی تپانچه بعد از لغو سفر تیم ملی به جام جهانی کره جنوبی، در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: از الان تا مسابقات قهرمانی جهان مصر حدود 3 ماه فرصت داریم ولی در این فاصله هیچ مسابقه‌ای نیست. جام جهانی کره جنوبی آخرین مسابقه قبل از قهرمانی جهان بود که متاسفانه اعزام نشدیم.

سرمربی تیم ملی تپانچه بعد از لغو سفر تیم ملی به جام جهانی کره جنوبی، در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: از الان تا مسابقات قهرمانی جهان مصر حدود 3 ماه فرصت داریم ولی در این فاصله هیچ مسابقه‌ای نیست. جام جهانی کره جنوبی آخرین مسابقه قبل از قهرمانی جهان بود که متاسفانه اعزام نشدیم. قرار بود تیم تپانچه‌ طبق برنامه به کره اعزام شود، تلاش‌ هم شد و همه چیز آماده بود اما متاسفانه از شرکت‌های هواپیمایی نتوانستیم بلیط تهیه کنیم.

نصراصفهانی در ادامه به حیاتی بودن اردوی هانوفر اشاره کرد و گفت: قطعا نیاز به اردوی تدارکاتی در هانوفر آلمان داریم. باید در این سفر تیراندازان از فشنگ مرغوب و مناسب استفاده و سلاح‌های خود را به روز رسانی کنند تا با یک تیم آماده راهی مسابقات قهرمانی جهان شویم. طبق برنامه قرار است این اردو در نیمه دوم شهریور انجام شود. تایید شورای برون مرزی را هم گرفتیم و امیدواریم که تیم راهی این اردو بشود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیراندازان در قهرمانی جهان مصر به اوج آمادگی خواهند رسید گفت: تمام تلاش خود را می کنیم تا تیم را به آمادگی مد نظر برسانیم و به مسابقات اعزام کنیم. تمام کشورها برای کسب سهمیه به مصر می‌آیند. این اولین مسابقه توزیع سهمیه المپیک پاریس است و قطعا سختی‌های خاص خود را دارد و کسانی که در این مسابقه سهمیه بگیرند دیگر در مسابقات آینده سهمیه نخواهند گرفت و این فرصت را به کشورهای دیگر خواهند داد. اولین مسابقه کسب سهمیه برای همه کشورها سخت است. ما همه تلاش خود را می‌کنیم تا ورزشکارانمان جزو 10 نفر اول دنیا باشند تا بتوانند به خوبی از حق خود دفاع کنند.

نصراصفهانی در ادامه درباره اینکه فروغی در کارنامه‌اش تنها مدال جهانی ندارد آیا او می تواند مدال جهانی خود را در این مسابقات بگیرد، گفت: تلاش و برنامه‌ریزی ما این است که در مسابقات هدف که جهانی مصر است تیراندازان به اوج آمادگی برسند. فروغی هم از این قاعده مستثنی نیست. او روند رو به رشدی را طی می‌کند. امیدواریم که به آن آمادگی مورد نظر ما برسد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.