تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
کد خبر : 28252

سخنگوی دولت: محاکم صالح به وضعیت اموال به غارت رفته مردم ایران توسط رژیم پهلوی رسیدگی کنند

سخنگوی دولت: محاکم صالح به وضعیت اموال به غارت رفته مردم ایران توسط رژیم پهلوی رسیدگی کنند

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی در واکنش به ادعاهای فرح دیبا درباره خارج نکردن اموال و جواهات از ایران در دی 57 گفت: این را به فال نیک می گیرم که بعد از 44 سال بعضی‌ها یادشان بیفتد که باید نسبت به اقدامات و غارتگری‌های خود و این که اموالی رفته یا نرفته پاسخگو

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی در واکنش به ادعاهای فرح دیبا درباره خارج نکردن اموال و جواهات از ایران در دی 57 گفت: این را به فال نیک می گیرم که بعد از 44 سال بعضی‌ها یادشان بیفتد که باید نسبت به اقدامات و غارتگری‌های خود و این که اموالی رفته یا نرفته پاسخگو باشند.

وی افزود: استقبال می کنیم که یک محکمه صالحی بیاید رسیدگی کند که روشن شود چه میزان اموال بصورت حساب های بانکی یا نقدی و جواهرات و یا املاک یا سایر اموال که متعلق به مردم ایران است و توسط دیکتاتور فراری و خانواده هایشان غارت شده و اینها کجا هزینه می شود؟ برای تجمعات غیر قانونی یا اعتراضی و یا تروریسم رسانه‌ای یا غیر رسانه‌ای هزینه می‌شود. محاکم صالح به این اموال به غارت رفته مردم ایران رسیدگی کنند.

بهادری همچنین گفت: بعضی چیزها جُک است. مردم این‌ها را می‌بینند و خنده‌شان می‌گیرد که می گویند من پوتین با خودم بردم. خاطرات اطرافیان خود آنها روشن است. خاطرات تشریفات خود آنها و مستندات و کتب متعدد تاریخی وجو دارد حتی درارزیابی های خارجی اعدادی بین 35 با 56 میلیارد دلار یاد برده شده است. این‌ها باید پاسخگوی غارت‌های گسترده اموال مردم باشند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.