تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶
کد خبر : 3317

سخت گیری‌های کرونایی در پارالمپیک ۲۰۲۰ 

سخت گیری‌های کرونایی در پارالمپیک ۲۰۲۰ 

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به توکیو، قرار است رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو از فردا (سه‌شنبه) رسما آغاز شود.  به دلیل موج تازه گسترش ویروس کرونا، مقامات ژاپنی و مسئولان برگزاری رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰، سختگیری‌های زیادی را برای ورزشکاران و شرکت کنندگان در این دوره از رقابت‌ها در نظر گرفته‌اند.  دولت ژاپن تمام پروازهایی که

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به توکیو، قرار است رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو از فردا (سه‌شنبه) رسما آغاز شود. 

به دلیل موج تازه گسترش ویروس کرونا، مقامات ژاپنی و مسئولان برگزاری رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰، سختگیری‌های زیادی را برای ورزشکاران و شرکت کنندگان در این دوره از رقابت‌ها در نظر گرفته‌اند. 

دولت ژاپن تمام پروازهایی که افراد مرتبط با پارالمپیک در آن حضور دارند را از لاین‌های اختصاصی و تحت تدابیر شدید بهداشتی و مقرراتی وارد شهر توکیو می‌کند و تا پیش از افتتاحیه نیز به صورت روزانه از همه ساکنان دهکده رقابت‌ها تست کرونا گرفته شده است.

 کاروان ورزشی ایران نیز که از روز جمعه وارد توکیو شده است، تاکنون بیش از چهار بار تست کرونا داده‌ند.ا همه اعضای کاروان ایران به جز یک عضو کادر اجرایی در سلامت کامل به سر می‌برند و هیچ کدام ابتلای شان به کووید ۱۹ ثبت نشده است. 

تیم رسانه‌ای ایرانی پارالمپیک توکیو نیز که در دو گروه وارد توکیو شده است، در شهر چیبا و خارج از توکیو مستقر است و تاکنون به صورت روزانه تست کرونا داده‌اند.

ورزشکاران حاضر در دهکده بازی‌ها تحت مراقبت زیادی قرار دارند و امکان خروج از دهکده وجود ندارد. ورود به دهکده نیز بسیار دشوار و غیرممکن است هرچند برخلاف المپیک امکان حضور محدود خبرنگاران در منطقه‌ ورودی دهکده فراهم است تا تحت تدابیری خاص با ورزشکاران حاضر در پلازا گفت‌وگو کنند.

امکان تردد بدون ماسک نیست و به متخلفان تذکر داده می‌شود. 

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.