تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴:۳۴
کد خبر : 17036

سؤال از تیم «ناکام» بیشتر است

سؤال از تیم «ناکام» بیشتر است

به گزارش ایسنا، روزنامه همشهری نوشت: «یحیی گل‌محمدی محروم است و در همین راستا در بازی با پیکان حمید مطهری پرسپولیس را از کنار زمین کوچ می‌کرد. به همین دلیل هم دستیار یحیی در نشست‌های خبری قبل و بعد از بازی ظاهر شد که هر دو نشست حاشیه‌هایی داشت. او قبل از بازی با به‌زبان‌آوردن

به گزارش ایسنا، روزنامه همشهری نوشت: «یحیی گل‌محمدی محروم است و در همین راستا در بازی با پیکان حمید مطهری پرسپولیس را از کنار زمین کوچ می‌کرد. به همین دلیل هم دستیار یحیی در نشست‌های خبری قبل و بعد از بازی ظاهر شد که هر دو نشست حاشیه‌هایی داشت. او قبل از بازی با به‌زبان‌آوردن یک جمله قصار دیگر خبرساز شد؛ جایی که گفت: «فردا بند کفش‌مان را محکم‌تر خواهیم بست.»

بعد از مسابقه هم اعتراض مطهری به سؤال نپرسیدن خبرنگاران سوژه شد. او چند جمله به زبان آورد و منتظر شد تا خبرنگاران چیزی بپرسند، اما سؤالی نبود و به همین دلیل با ناراحتی سالن را ترک کرد. مطهری حتی ادعا کرد برخی خبرنگاران از برد پرسپولیس ناراحت هستند؛ چرا که بعد از باخت سؤالات زیادی دارند اما حالا چیزی نمی‌گویند!

اعتراض مطهری نخستین گلایه از این دست در فوتبال ایران نیست، اما واقعا مبنای منطقی ندارد. بسیار طبیعی است که عملکرد تیم ناکام بیشتر سوژه باشد و مورد بحث قرار بگیرد. وقتی یک دانش‌آموز نمره ضعیفی می‌گیرد از او در مورد دلیل این اتفاق سؤال می‌شود اما وقتی محصلی نمره مناسب گرفته، چه چیزی برای پرس‌وجو باقی می‌ماند؟ آیا خبرنگاران بعد از بازی با پیکان باید می‌پرسیدند: «چگونه موفق شدید گل نخورید؟» یا باید اسرار پیروزی حیرت‌انگیز برابر تیم هفتم جدول واکاوی می‌شد؟ یک برد خوب و مهم به‌ دست آوردید و چیز دیگری هم نیست. برای همه خبرنگاران با هر رنگ و گرایشی هم بهتر است پرسپولیس و استقلال حال خوبی داشته باشند، چون اوضاع کارشان بهتر می‌شود. به همین راحتی.»

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.