تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
کد خبر : 22103

زحمات حسن یزدانی را نادیده نگیریم

زحمات حسن یزدانی را نادیده نگیریم

محمدحسن محبی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به کسب هفت مدال توسط تیم ملی کشتی آزاد ایران و قرار گرفتن در جایگاه نایب قهرمانی مسابقات جهانی کشتی آزاد، اظهار کرد: تیم ملی کشتی آزاد ایران در این مسابقات عملکرد مطلوبی داشت و همه کشتی گیران تمام توان خود را گذاشتند. وی

محمدحسن محبی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به کسب هفت مدال توسط تیم ملی کشتی آزاد ایران و قرار گرفتن در جایگاه نایب قهرمانی مسابقات جهانی کشتی آزاد، اظهار کرد: تیم ملی کشتی آزاد ایران در این مسابقات عملکرد مطلوبی داشت و همه کشتی گیران تمام توان خود را گذاشتند.

وی ادامه داد: روسیه، ایران و آمریکا سه تیم برتر کشتی جهان هستند که اگر تیم روسیه هم در این مسابقات حضور داشت، قطعا جذابیت و رونق این مسابقات بیشتر می شد.

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد ایران با تاکید براینکه کسب عنوان نایب قهرمانی هم جایگاه کمی برای ایران نیست، عنوان کرد: برخی از کشتی گیران ما همچون رحمان عمو زاده خلیلی بیشتر از انتظار ظاهر شدند و کار سخت و بزرگی را انجام دادند.

وی در خصوص عملکرد حسن یزدانی در این رقابت ها هم گفت: همه ما علاقمند بودیم که حسن یزدانی مدال طلای این مسابقات را کسب کند، اما مدال نقره هم بسیار ارزشمند است.

ملی پوش سابق کشتی آزاد ایران یادآور شد: حسن یزدانی حدود هشت سالی است که در سطح اول کشتی دنیا مسابقه می دهد و طی این مدت هم مدال های ارزشمندی را برای ایران کسب کرده و در این مسابقات هم تمام توان و تلاش خود را بکار گرفت که خوشرنگ ترین مدال را بگیرد که نشد.

وی ادامه داد: همه مردم ما به خاطر علاقه ای که به این کشتی گیر دارند، توقع داشتند که مدال طلا را کسب کند و اگر مدال طلا می گرفت، به اندازه چند مدال برایمان ارزشمند بود، اما در مجموع تیلور با برنامه بهتر، تلاش بیشتر و آمادگی ذهنی و بدنی بالاتری روی تشک آمد و قهرمانی را هم از آن خود کرد.  

محبی با تاکید بر اینکه نباید زحمات حسن یزدانی نادیده گرفته شود، گفت: حسن یزدانی عمر و جوانی خود را برای کشتی کشورمان گذاشته و همواره تلاش کرده تا دل مردم را شاد کند و حتما باید او را برای ادامه بهتر راه تشویق کنیم.

وی خاطرنشان کرد: حسن یزدانی می تواند تا 33، 32 سالگی کشتی را در سطح اول دنیا ادامه دهد، لذا حتی اگر جایی آماده نبود، لحظه‌ای غفلت کرد و نتیجه نگرفت، باید او را حمایت کنیم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.