تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۴:۳۷
کد خبر : 19584

روند رو به رشد تیم ملی بسکتبال با ویلچر بعد از پارالمپیک توکیو

روند رو به رشد تیم ملی بسکتبال با ویلچر بعد از پارالمپیک توکیو

مسعود فلاح در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان برای شرکت در مسابقات جهانی امارات، اظهار کرد: بعد از کسب عنوان نایب قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه تایلند در جلسه‌ای که با رییس فدراسیون جانبازان و معلولین داشتیم، نقاط ضعف و قوت تیم را بررسی کردیم و با

مسعود فلاح در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان برای شرکت در مسابقات جهانی امارات، اظهار کرد: بعد از کسب عنوان نایب قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه تایلند در جلسه‌ای که با رییس فدراسیون جانبازان و معلولین داشتیم، نقاط ضعف و قوت تیم را بررسی کردیم و با برنامه‌ریزی انجام شده به دنبال حضور پرقدرت در مسابقات جهانی امارات هستیم.

وی با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی از اواخر تیرماه گفت: در این اردو در کنار جوانان 9 نفر از بازیکنان لژیونر نیز حضور خواهند داشت تا پس از برگزاری چند مرحله اردوی آمادگی در نهایت 12 نفر اعزامی به امارات را مشخص کنیم. هدف گذاری ما کسب سکو و سهمیه ورودی بازیهای پارالمپیک پاریس است که امیدوارم با تلاش بازیکنان به این هدف مهم دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر افزود: آخرین حضور ما در مسابقات جهانی 2017 در آلمان بود که چهارم شدیم، از آن تاریخ تا به امروز با جوانگرایی که در تیم انجام شده، سعی داریم بهترین تیم خود را برای جهانی امارات آماده کنیم.

فلاح در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان بسکتبال با ویلچر همچنان با مشکل کمبود ویلچر استاندارد و مدرن مواجه هستند یا خیر؟ تصریح کرد: بازیکنان لژیونر هیچ مشکلی از نظر ویلچر ندارند و تجهیزات آنها به روز و استاندارد است، بازیکنان داخلی نیز که از نظر سخت افزاری دچار مشکل بودند با حمایت فدراسیون مشکل آنها مرتفع شده و روند کار راضی کننده است.

وی در پایان گفت: تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان از پارالمپیک توکیو تا به امروز پیشرفت خوبی داشتند و روند آنها رو به رشد بوده است، امیدوارم که این روند با حضور لژیونرهای تیم تداوم داشته باشد تا در جهانی امارات برای نخستین بار به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا کنیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.