تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
کد خبر : 9141

روسیه: آمریکا درباره اوکراین و دریای سیاه، گوش شنوا ندارد

روسیه: آمریکا درباره اوکراین و دریای سیاه، گوش شنوا ندارد

به گزارش ایسنا، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه، به خبرگزاری تاس گفت: ما ذره‌ای احساس نمی‌کنیم که آمریکا، برای مثال در مورد مسئله اوکراین و همچنین آنچه امروز در منطقه دریای سیاه اتفاق می‌افتد، بخواهد به ما گوش دهد یا حرف ما را بشنود. یک انرژی منفی دارد آنجا انباشت می‌شود، خطرات در

به گزارش ایسنا، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه، به خبرگزاری تاس گفت: ما ذره‌ای احساس نمی‌کنیم که آمریکا، برای مثال در مورد مسئله اوکراین و همچنین آنچه امروز در منطقه دریای سیاه اتفاق می‌افتد، بخواهد به ما گوش دهد یا حرف ما را بشنود. یک انرژی منفی دارد آنجا انباشت می‌شود، خطرات در حال افزایش هستند، احتمال درگیری و امکان وخامت اوضاع وجود دارد.

ریابکوف تصریح کرد: سیاست کشورهای غربی، که مسئول اقدامات کی‌یف هستند، بی‌مهاباتر و تحریک‌کننده‌تر شده است و به صورت کلی، این جسارت منفی آمریکا و متحدانش، از جمله اتهاماتشان در کی‌یف، به طور فزاینده‌ای نامتعادل‌تر می‌شود. هر روز هسته منطقی کمتری در آنجا مشاهده می‌شود. هم از طریق لفاظی‌های تحریک‌آمیز در مورد ما و هم محتوای مادی، که آن هم بسیار تحریک‌آمیز است.

پیشتر، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه، در گفت‌وگویی با یک شبکه تلویزیونی این کشور، گفت آمریکا و متحدانش در ناتو، در دریای سیاه مانورهای نظامی از پیش برنامه‌ریزی نشده انجام می‌دهند و از هوانوردی استراتژیک استفاده می‌کنند. پوتین این را “یک چالش جدی” برای روسیه خواند. او همچنین متذکر شد که غرب، به استفاده اوکراین از پهپادهای “بیرق‌دار تی‌بی۲”، که نقض‌کننده مفاد معاهده مینسک است، واکنش نشان نمی‌دهد. این پهپادها ساخت ترکیه است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.