تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ آبان ۱۴۰۰ - ۳:۳۳
کد خبر : 8206

رقابت مدعیان برای صدرنشینی

رقابت مدعیان برای صدرنشینی

به گزارش ایسنا، هفته هفتم لیگ برتر فوتسال عصر امروز با برگزاری ۵ دیدار آغاز می‌شود که در مهم‌ترین بازی گیتی‌پسند در پایتخت با راگا روبه‌رو می‌شود. شاگردان محمد کشاورز که بازی‌های اخیر خود را با بردهای پرگل پشت سر گذاشته‌اند در مصاف با راگا نیز به یک پیروزی پرگل دیگر فکر می‌کنند این در

به گزارش ایسنا، هفته هفتم لیگ برتر فوتسال عصر امروز با برگزاری ۵ دیدار آغاز می‌شود که در مهم‌ترین بازی گیتی‌پسند در پایتخت با راگا روبه‌رو می‌شود.

شاگردان محمد کشاورز که بازی‌های اخیر خود را با بردهای پرگل پشت سر گذاشته‌اند در مصاف با راگا نیز به یک پیروزی پرگل دیگر فکر می‌کنند این در حالی است که تقابل کشاورز با تیم سابقش که فصل گذشته مربی – بازیکن آن بود، دیدنی است.

در دیگر بازی حساس این هفته سپاهان اصفهان با سن ایچ ساوه روبه‌رو می‌شود. شاگردان حسن‌زاده که با ۶ پیروزی در صدر جدول قرار دارند حالا در بازی خانگی کار دشواری مقابل شاگردان باغبانباشی و افضل دارند و باید دید سپاهان می‌تواند ترمز سن ایچ را بکشد یا نه؟

مس سونگون، مدافع عنوان قهرمانی نیز از فولاد زرند ایرانیان پذیرایی می‌کند. شاگردان بی‌غم که با وجود کمبود مهره پا به پای مدعیان پیش آمده‌اند این هفته از تیم پایین جدولی فولاد زرند پذیرایی می‌کنند تا با یک برد دیگر در بالای جدول بمانند، هر چند نباید حریف خود را دست کم بگیرند.

کراپ الوند دیگر تیم مدعی لیگ برتر هم به میهمانی حفاری می‌رود که شرایط خوبی در جدول ندارد. حفاری اگر از بازی خانگی امتیاز نگیرد شرایطش در جدول بغرنج می‌شود.

در آخرین بازی امروز هم شهروند ساری قعرنشین لیگ از فرش آرا پذیرایی می‌کند. شهروندی‌ها که برای کسب پیروزی لحظه شماری می‌کنند در بازی خانگی حریف خطرناکی برای فرش آرا هستند که فراز و نشیب زیادی داشته و نتوانسته در حد انتظار ظاهر شود.

دو بازی دیگر این هفته جمعه برگزار می‌شود.

برنامه بازی‌های امروز که ساعت ۱۷ برگزار می‌شود به شرح زیر است:

راگا شهرری – گیتی پسند اصفهان

سن ایچ ساوه – سپاهان اصفهان

حفاری خوزستان – کراپ الوند

مس سونگون – فولاد زرند ایرانیان

شهروند ساری – فرش آرا مشهد

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.