تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
کد خبر : 16877

راه‌اندازی پویش «معلم من» در شبکه‌های رادیویی «پیام» و «آوا»

راه‌اندازی پویش «معلم من» در شبکه‌های رادیویی «پیام» و «آوا»

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی شهاب تالی مدیرشبکه رادیویی پیام و رادیو آوا گفت: شبکه رادیویی پیام و رادیو آوا به مناسبت گرامیداشت هفته معلم و ارج نهادن به مقام والای معلم با راه‌اندازی پویش معلم من به استقبال هفته معلم می رود. مخاطبان محترم می‌توانند با شرکت در پویش معلم من در خاطره سازی

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی شهاب تالی مدیرشبکه رادیویی پیام و رادیو آوا گفت: شبکه رادیویی پیام و رادیو آوا به مناسبت گرامیداشت هفته معلم و ارج نهادن به مقام والای معلم با راه‌اندازی پویش معلم من به استقبال هفته معلم می رود. مخاطبان محترم می‌توانند با شرکت در پویش معلم من در خاطره سازی و قدردانی از زحمات معلمان خود نقش ارزنده‌ای را ایفا کنند.

مدیر رادیو پیام افزود: در سالروز شهادت استاد فرزانه، اسوه علم و تقوا شهید مرتضی مطهری برای گرامیداشت مقام شامخ معلم و نظر به باز گشایی مدارس پویش «معلم من» امسال باشکوه تر از سنوات گذشته برگزار می شود تا بتوانیم با مشارکت همه هموطنان در سراسر کشور لحظات متفاوتی را برای معلمان سرزمینمان به یادگار بگذاریم.

تالی گفت: دانش آموزان امروز ودیروز می توانند از طریق کانال سروش به نشانیpr.radiopayam@ تصاویر معلم هایشان را به همراه عکس خودشان و توضیحات لازم ارسال کنند و تصاویر را در رادیو تصویری رادیو پیام و آوا با نام و تصویر خودشان مشاهده کنند.

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.