تاریخ انتشار : جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
کد خبر : 16652

رئیس فدراسیون جهانی والیبال: بی صبرانه منتظر دیدن تیم زنان ایران در بازیهای آسیایی هستم

رئیس فدراسیون جهانی والیبال: بی صبرانه منتظر دیدن تیم زنان ایران در بازیهای آسیایی هستم

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت فدراسیون جهانی والیبال، فدراسیون والیبال ایران متعهد به ارتقای سطح تیم ملی والیبال بانوان خود شده است که در این راستا فدراسیون جهانی والیبال متعهد شده در راستای برنامه توسعه‌ جهانی والیبال، برای یکسال مربی در اختیار  تیمهای در حال پیشرفت قرار دهد. فدراسیون جهانی والیبال با فراهم

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت فدراسیون جهانی والیبال، فدراسیون والیبال ایران متعهد به ارتقای سطح تیم ملی والیبال بانوان خود شده است که در این راستا فدراسیون جهانی والیبال متعهد شده در راستای برنامه توسعه‌ جهانی والیبال، برای یکسال مربی در اختیار  تیمهای در حال پیشرفت قرار دهد.

فدراسیون جهانی والیبال با فراهم کردن مربی برای ۱۲ ماه، حمایت از تیم ملی والیبال بانوان ایران را در سال ۲۰۲۲ تصویب کرد و فدراسیون والیبال ایران مربی ایتالیایی الساندرا کامپدلی را برای کمک به بهبود عملکرد این تیم در سطح بین‌المللی انتخاب کرد.

فدراسیون والیبال ایران هم دسترسی این تیم به یک کمپ تمرینی اختصاصی با امکانات کلاس جهانی را تضمین کرده است. این تیم همچنین قرار است در بازی های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ در سپتامبر ۲۰۲۲ شرکت کند که اولین حضور آنها در این رویداد از سال ۱۹۷۴ است.

دکتر آری گراسا رئیس فدراسیون جهانی والیبال در این باره گفت: ما متعهد به ارتقای سطح والیبال در سراسر جهان در بازی های مردان و زنان هستیم. ورزش ما ذاتاً دارای تعادل جنسیتی است و ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که این امر در توسعه موازی تیم های مردان و زنان در سراسر جهان منعکس می شود.

ما از دیدن تأثیر مثبت طرح حمایت مربیان در کمک به تیم ملی زنان ایران برای بالا بردن سطح فنی و تاکتیکی خود خوشحالیم و از اینکه ببینیم آنها در هانگژو ۲۰۲۲ چگونه عمل خواهند کرد، هیجان زده‌ایم.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: با حمایت FIVB، مربی الساندرا کامپدلی از ایتالیا توانسته است به ما کمک کند تا برنامه های خود را برای والیبال بانوان ایران محقق کنیم. من معتقدم والیبال تنها رشته ورزشی در ایران است که می تواند یک کمپ تمرینی اختصاصی برای بانوان ایجاد کند که این امر می تواند مسیر موفقیت آنها را هموار کند. راهبرد فدراسیون والیبال ایران توسعه برابری جنسیتی زنان و مردان در والیبال است.

آلساندرا کامپدلی، سرمربی تیم ایران نیز گفت: با این پروژه، من معتقدم FIVB از والیبال بانوان ایران حمایت لازم را برای توسعه و رشد انجام می‌دهد. تیم بانوان بزرگسال ایران باید در درجه اول از نظر فنی و تاکتیکی پیشرفت کند تا بتواند با بهترین تیم های آسیایی و جهانی رقابت کند. آنها علاوه بر تمرین، باید در برخی تورنمنت ها و بازی های دوستانه شرکت کنند تا به آنها در کسب تجربه بین المللی بیشتر کمک کند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.