تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۳:۳۵
کد خبر : 10100

دیگر فوتبال‌دوستان مشهدی هم عرقی به شهرخودرو ندارند!

دیگر فوتبال‌دوستان مشهدی هم عرقی به شهرخودرو ندارند!

هادی برگی‌زر، پیشکسوت فوتبال مشهد در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص شکست شهرخودرو مقابل نساجی و اوضاع نه چندان مطلوب این تیم در لیگ بیست و یکم گفت: تیم به هیچ وجه مقابل نساجی خوب بازی نکرد. ما چه قبل از گل و چه بعد از گل برنامه‌ای از سوی تیم مشهدی شاهد نبودیم و انگار

هادی برگی‌زر، پیشکسوت فوتبال مشهد در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص شکست شهرخودرو مقابل نساجی و اوضاع نه چندان مطلوب این تیم در لیگ بیست و یکم گفت: تیم به هیچ وجه مقابل نساجی خوب بازی نکرد. ما چه قبل از گل و چه بعد از گل برنامه‌ای از سوی تیم مشهدی شاهد نبودیم و انگار شاگردان میثاقیان سردرگم و بی‌تاکتیک بودند. اگر حریف مقابل، تیمی قوی‌تر از نساجی بود، شهرخودرو حداقل ۳ یا ۴ گل می خورد.

وی ادامه داد: به قول معروف “خشت اول چون نهد معمار کج، تا ثریا می‌رود دیوار کج.” شهرخودرو از همان اول هم نه خوب یارگیری کرد، نه خوب توانست جانشین بازیکنانی که رفته‌اند را پر کند و نه در ادامه مسیر درست یک تیم حرفه ای را پیمود. بازیکنانی که برای تیم جذب شدند، یک سال یا مصدوم بودند یا محروم و بازی نکرده‌اند. تیم زمین تمرین ندارد و در تهران تمرین می کند. نه امکانات سخت‌افزاری دارد و نه نرم‌افزاری. تیم هایی که هدف ماندن در لیگ برتر را دارند، سعی می کنند در نیم‌فصل نخست امتیاز جمع کنند، زیرا شناخت‌ها نسبت به هم کمتر است. مرحوم یاوری همیشه می‌گفت در نیم‌فصل دوم عرض دروازه‌ها کمتر می‌شود و این به این معنا بود که کار برای بقا در نیم فصل دوم سخت‌تر از نیم‌فصل نخست است.

این پیشکسوت فوتبال درباره عملکرد میثاقیان روی نیمکت شهرخودرو گفت: میثاقیان مربی و استاد من بوده اما اکنون در حال خراب کردن نام و سابقه خود است. او ناراحتی جسمی دارد و نمی تواند کامل در کنار تیم باشد اما اصرار دارد که به کارش ادامه دهد که خوب نیست. میثاقیان همیشه سعی کرده مشکلات تیم‌هایی که دارد، درون تیم باقی بماند اما اشتباه بزرگ او در این فصل همین است که سعی کرده مشکلات مدیریتی و کلی شهرخودرو را هم لاپوشانی کند. به نظرم او باید این را متوجه شود که اگر کاری از دستش برنمی‌آید، بگذارد و برود و بیشتر از این با سابقه خودش بازی نکند.

برگی‌زر در خصوص مشکلات مدیریتی گفت: من از ابتدا هم طرفدار خصوصی شدن فوتبال بودم اما نه به این شکل که حمیداوی در حال اداره کردن این تیم است. مالک معنوی تیم، هواداران مشهدی هستند اما حمیداوی با بی‌خیالی و نرسیدن به شهرخودرو کاری کرد که حتی دیگر فوتبال‌دوستان مشهدی هم عرقی به این تیم نداشته باشند. او از مدیریت تنها یاد گرفته با آدم‌ها بازی کند و ماهی ۳ قائم مقام و ۲ مربی عوض کند. من از او تشکر می کنم که با هزینه‌هایش، برای اولین بار مشهد صاحب نماینده در فوتبال آسیا شد اما اکنون این شهرخودرو بوی سقوط می‌دهد و با این وضع مدیریت، کاری برای آن نمی‌شود کرد.

وی در پایان گفت: من یک توصیه به مسئولان استانی دارم؛ به جای این که به دنبال خریدار برای شهرخودرو باشند، با همان هزینه و حتی کمتر سعی کنند تیم‌های ریشه‌دار استان مثل ابومسلم و پیام را احیا کنند. مسئولان هیات فوتبال و سایر مقام‌ها باید بدانند که دیگر نمی‌شود برای شهرخودرو کاری کرد و بگذارند این تیم با حمیداوی و این نوع مدیریتش غرق شوند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.